به گزارش 598 به نقل از روابط
عمومی بانک صادرات، براساس نتايج اجراي طرح سنجش ميزان رضايت مراجعان از
نحوه ارايه خدمات دستگاههاي عمومي و دولتي که راستاي تحقق و اجراي
ايدههاي دولت محترم و عمل به شعار "دولت پاسخگو" صورت پذيرفت، ميزان
رضايتمندي مراجعان به بانک صادرات ايران بالغ بر 80 درصد اعلام گرديد.
در
اين نظر سنجي 6 هزار و 798 نفر از مراجعان اين بانک مورد پرسش واقع شده
اند که شاخص هاي اعلام شده از رشد چشمگيري نسبت به سال 89 برخوردار بوده و
در کليه عوامل ارزيابي شده (ميزان رضايت مندي مراجعان، تعداد دفعات برا ي
انجام يک کار خاص، ميزان اطلاع رساني، ميزان اعتماد مراجعان و... ) نيز
شاهد عملکرد مطلوبتر اين بانک نسبت به ساير دستگاه ها مي باشيم.
بر
اساس اين گزارش مديريت هاي شعب اين بانک در استانهاي سمنان، ايلام،
خراسان جنوبي و يزد رضايتمندي بيشتر و رتبه بهتري نسبت به ساير استانها
کسب کردهاند.
شايان ذکر است ميانگين حداکثر ميزان رضايتمندي
مراجعان در کل کشور بالغ بر 83 درصد است که بانک صادرات موفق به کسب
رضايتمندي 88 درصدي از سوي مراجعان شده است.
گفتني است اين بانک
اخيراً به عنوان برترين بانک ايراني از نگاه نشريه بنکر برگزيده شده از
ميان 1000 بانک برتر جهان رتبه 259 را از لحاظ شاخص دارايي به خود اختصاص
داده و از ميان 50 عضو استفاده کننده از سامانه اعتبار سنجي و رتبهبندي
اعتباري مشتريان نيز به عنوان برترين بانک شناخته شد است.