کد خبر: ۹۰۷۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
نماینده تهران در مجلس با اشاره به ‌استفاده از واژه خائن توسط مقام معظم رهبری گفت: مسئولان مراقب باشند تا زمان انتخابات با غفلت ناخواسته جزو مصداق خائن قرار نگیرند.

فاطمه آلیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به قوا مبنی بر عدم مطرح کردن اختلافات در سطح کشور  اظهار داشت: مقام معظم رهبری بحث اختلاف سلیقه و اختلاف نظر بین مسئولان را امری طبیعی شمرده‌اند، اما مسئولان نیز باید رضایت الهی، رفاه، وضعیت معیشتی و آرامش جامعه را نیز همواره مد نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه براساس فرمایش مقام معظم رهبری مکاتبه و نامه‌نگاری بین قوا هیچ اشکالی ندارد، افزود: اما شیوه و راهکار اخیر ایشان در حل اختلافات سران قوا، برگزاری جلسات در فضای غیررسانه‌ای و پیگیری آن در قالب نشست‌ها بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: ابلاغ هشدار مقام معظم رهبری به سران قوا حامل این پیام بود که اگر اختلافات رسانه‌ای شود، نه تنها مشکلی حل نخواهد شد، بلکه احساسات مردم نیز مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد، ازاین‌رو ایشان مسئولان را از این کار منع و به آنها هشدار دادند.

آلیا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه از امروز تا انتخابات هر فرد و مسئولی که احساسات مردم را تحریک کند، خائن است و به کشور و نظام خیانت کرده است، بیان داشت: اینکه ایشان واژه خیانت را به کار می‌برند، دلیل بر این است که اصل نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام مردم سالاری دینی است و همه مسئولان با رأی مردم انتخاب و تعهد داده‌اند که منافع، آرامش و دین مردم را در اولویت قرار داده و آن را حفظ کنند، بنابراین خلاف این مصداق خیانت است.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: با توجه به مسائل داخلی و خارجی کشور و سال آخر کار دولت مسئولان نباید با استناداتی مانند اختیارات قانونی، یا حق من، تمام حق و حقوق و مطالبات مردمی را نادیده بگیرند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید پیام مقام معظم رهبری را هر روز برای خود یادآوری کنند، چراکه ایشان مخصوصا تا انتخابات، زمان تعیین کرده‌اند و تا زمان انتخابات ممکن است دست‌هایی پشت قضیه باشد که فضای کشور را به صورت زودهنگام سیاسی کند.

آلیا در پایان یادآور شد: مسئولان باید در این برهه زمانی مانع بر هم زدن آرامش مردم شوند و مراقب باشند تا ناخواسته طوری رفتار نکنند که با غفلت جزو مصداق خائن قرار بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها