کد خبر: ۹۰۷۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
رضا نورمحمدی می‌گوید بازیکنان پرسپولیس منتظر بازگشت علی کریمی هستند تا با تیم کامل‌تری ادامه بازی‌های لیگ را انجام دهند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط سرخ‌پوشان پس از پیروزی روحیه‌بخشی که برابر پیکان به دست آوردند اظهار کرد: ما پیش از دیدار با مس روند خیلی خوبی را شروع کرده بودیم و از سه بازی 7 امتیاز گرفتیم ولی خیلی مفت امتیازهای بازی با مس را از دست دادیم. خدا را شکر می‌کنم که دوباره توانستیم با یک پیروزی خوب روند خوبی را آغاز کنیم و با یک روحیه خوب به تعطیلی‌های لیگ آمدیم.

وی درباره گلزنی خود در بازی برابر پیکان گفت: ما در تمرین‌ها زیاد روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم و خدا را شکر در آن توپ هم با سانتر خوب مهدوی کیا توانستم یکی از گل‌های تیم را به ثمر برسانم.

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که حضور گل محمدی در پرسپولیس چه تاثیری در تغییر روند این تیم داشته گفت: بدون شک تاثیر زیادی داشته است. ما در حال حاضر راحت‌تر با مربیان ارتباط داریم و کارهایی که کادر فنی از ما می‌خواهد را در زمین انجام می‌دهیم. در ابتدای فصل هم باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم اما مشکلاتی مثل عدم شناخت مربی و بازیکنان از یکدیگر و بازیکنان جدید زیادی که به پرسپولیس آمده بودند باعث شد امتیازهای زیادی از دست دهیم.

مدافع پرسپولیس درباره لغو اردوی تدارکاتی این تیم در دوبی اظهار کرد: این تصمیمی بوده که از سوی کادر فنی تیم گرفته شده است. مطمئنا تعطیلی لیگ آن هم در شرایطی که ما روند خوبی داشتیم، به ضرر ماست. بویژه اینکه چند بازیکن ما هم به تیم ملی رفته‌اند و باید بدون آن‌ها تمرین کنیم.

نورمحمدی در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا درباره ترکیب سه دفاعی پرسپولیس و میزان هماهنگی‌اش با جلال حسینی و محسن بنگر در این ترکیب گفت: ما با سیستم جدید در سه بازی پشت سر هم بدون گل خورده از زمین خارج شدیم و فقط برابر مس کرمان بدشانسی آوردیم و روی دو شوت گل خوردیم. سازمان دفاعی تیم ما خیلی بهتر شده و این موضوع در بازی‌های گذشته مشهود بوده است. به نظر من تیمی که گل نخورد راحت‌تر گل می‌زند. من هم تقریبا در این سیستم جا افتاده‌ام. در ابتدا کمی برایمان سخت بود که با سیستم سه دفاعه به مصاف حریفان برویم اما رفته رفته به این سیستم عادت کردیم.

به گزارش ایسنا ژوزه در یکی از نشست‌های خبری خود گفته بود بازیکنان پرسپولیس در ابتدای فصل نسبت به او ذهنیت منفی داشتند. نورمحمدی در این باره به ایسنا گفت: کسی ذهنیت منفی به ژوزه نداشت. مشکلی که در آن زمان وجود داشت عدم شناخت دو طرف از یکدیگر بود. ما با مربیان خارجی قبلی که در پرسپولیس بودند، به این دلیل که آن‌ها قبلا در تیم‌های ایرانی دیگری کار کرده بودند، تا حدودی آشنا بودیم اما ژوزه برای نخستین بار است که در ایران مربی‌گری می‌کند.

مدافع پرسپولیس درباره تلاش بازیکنان این تیم برای بازگشت علی کریمی به جمع سرخ‌پوشان هم گفت: همه بازیکنان دوست دارند که کریمی به تیم برگردد. حضور او برای ما مفید خواهد بود. امیدوارم در مدتی که تا بازی بعد باقی ماند، کریمی به تیم بازگردد تا هم تیم‌مان کامل شود و هم بتوانیم روند خوبی که آغاز کرده‌ایم را ادامه دهیم. همه فکر و ذهن ما ادامه یافتن این پیروزی‌هاست و امیدواریم با کمک هواداران به این روند ادامه دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها