کد خبر: ۹۰۷۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
سرنوشت علی کریمی برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس بعد از بازی با ازبکستان مشخص خواهد شد و همچنان هیچ کس نمی داند که جادوگر چه زمان به تمرینات پرسپولیس بازمی گردد.

جام ورزشی؛ سوالی که این روزها نمی توان پاسخی برایش در محافل فوتبالی پیدا کرد این است که بالاخره علی کریمی چه زمان به پرسپولیس بازمی گردد؟! این سوال هیچ جوابی ندارد و حتی نزدیک ترین دوستان علی کریمی هم نمی دانند زمان بازگشت او به تمرینات پرسپولیس کی خواهد بود.


مانوئل ژوزه بعد از اينكه 12 نفر از بازيكنان پرسپوليس براي برگرداندن كريمي پيش قدم شدند شرط گذاشت كه اگر پيكان را ببريد حاضر  است با عذرخواهي كريمي او را به تيم بازگرداند اما موضوع اينجاست كه با وجود تلاش بازيكنان براي شكست پيكان و جانفشاني آنها براي رسيدن به هدف شان خبري از عذر خواهي كريمي نشده و با اين وضعيت معلوم نيست چه اتفاقاتي رخ دهد و دوري كريمي از پرسپوليس چقدر طول بكشد.


با این تفاسیر زمان دقیق بازگشت جادوگر به پرسپولیس بعد از بازی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان مشخص خواهد شد. اما نگرانی بابت این موضوع است که ژوزه بار دیگر با بازگشت علی کریمی به تمرینات پرسپولیس مخالفت کند. مربی پرتغالی پرسپولیس در آخرین اظهار نظر خود باز هم از اعلام بازگشت قطعی این بازیکن خودداری کرد تا همچنان ابهام بر سر بازگشت این بازیکن باقی بماند. آیا جادوگر سرانجام به تمرینات پرسپولیس بازمی گردد یا بعد از بازی با ازبکستان هم ژوزه همین سیاست را پیش می کشد؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها