کد خبر: ۹۰۷۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: «اگر به لیگ یک سقوط کردیم، شما مرا خفه کنید!»

جام ورزشی؛ اوج نوشت: اکبر میثاقیان می گوید امکان ندارد تیمش به لیگ یک سقوط کند. او کار کردن با تیم جوانش را دوست دارد و می خواهد تلاش کند هرطور شده این جوانان خودشان را اثبات کنند.


* از بازی با ملوان صحبت کنید. یک شکست دیگر در کارنامه تان ثبت شد.
- بازی سختی بود. در آن شرایط بازی کردن همواره دشوار است. با تمام این اوصاف ما در دقیقه 89 گل خوردیم و این موضوع باعث عصبانیت بیش از حد من شد. تیم من تیم کم تجربه ای است اما مطمئنم همه چیز درست می شود.


* به خاطر همین عصبانیت بود که از روی سکو فریاد زدید بازیکنتان را خفه اش می کنید؟!
- من گفتم؟ یادم نمی آید. به روح مادرم قسم یادم نیست آن لحظه چه حرکاتی انجام دادم. آنقدر عصبانی بودم که نفهمیدم چگونه بازی تمام شد. آن همه مدت بازی را کنترل کردیم و نگذاشتیم حریف گل بزند اما روی یک لحظه غفلت گل خوردیم و بازی را باختیم. گردن من از مو باریک تر است. دیگران ما را خفه نکنند، ما آزارمان به هیچکس نمی رسد.


* بعد از بازی احمدزاده از صحبتهای شما دلخور شده بود؟ وقتی گفته بودید شایسته برد مقابل ملوان بودید.
- احمدزاده تازه بعد از 3 سال به لیگ برتر برگشته و تازه نفس است. عیبی ندارد هرچه دوست دارد بگوید.


* با این شرایط تیمتان سقوط نمی کند؟ اوضاع مناسبی ندارید؟
- تیم من تیم جوانی است. شما خبرنگاران مدام از میانگین سنی تیم های دیگر انتقاد می کنید اما یک نفر نمی گوید میثاقیان یکسری بازیکنان جوان را دور هم جمع کرده و می خواهد بازیکن بسازد. من ایمان دارم که تیمم سقوط نمی کند. پارسال در آن شرایط سخت به لیگ برتر صعود کردیم. باور کنید لیگ یک ایران از جام جهانی و لالیگا سخت تر است اما من تیم را بالا آوردم. با بضاعتی که داشتیم تیم بدی نبستم و حالا هم اطمینان می دهم سقوط نمی کنیم.


* پارسال در شاهین گفتید اگر سقوط کردید، خودتان را در خلیج فارس غرق می کنید! و یا در راه آهن اعلام کردید در صورت سقوط از برج میلاد خود را به پایین می اندازید. امسال چطور؟
- باز هم باید بگویم در خلیج فارس خودم را غرق می کنم اما برای اینکه تکراری نشود می گویم اگر افتادیم شما مرا خفه کنید!


* قبول دارید ریسک بزرگی در انتخاب این بازیکنان جوان کردید؟
- شاید اما من به این فکر می کنم که هادی دهقانی، جعفر بذری و خیلی های دیگر در آینده به چه بازیکنان بزرگی تبدیل می شوند. شما که مدام می گویید تیم کی روش پیر است چرا یکبار نمی گویید تیم میثاقیان جوان است؟ چرا من که جگر داشتم بازیکن جوان انتخاب کردم را اینقدر اذیت می کنید؟


* اما اگر نتیجه نگیرید شاید دیگر وجهه قبل را نداشته باشید.
- ایرادی ندارد. من به هیچکس وابسته نیستم. خدا عالم است و روزی ما هم دست آن بالایی است. اینجا بضاعت همین است. حالا رها کنم و بروم؟ مبارزه می کنم تا به هدفم دست پیدا کنم.


* حرف خاصی مانده است؟
- مطمئنم تیم من در آینده یکی از بهترین تیم ها می شود. به بازیکنانم اعتماد دارم و می دانم پاسخ اعتمادم را می گیرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها