کد خبر: ۸۹۷۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه ترافیکی برای بازگشت حجاج خبر داد .

سردار حسین رحیمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه نخستین سری از حجاج بیت الله الحرام از روز چهارشنبه وارد کشور می‌شوند، افزود: ورود حجاج از روز چهارشنبه ساعت 14 آغاز شده و بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشور تا 30 آبان ماه ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه روزانه بین 6 تا 8 پرواز حجاج را از عربستان به فرودگاه مهرآباد تهران منتقل می‌کند، افزود: با توجه به اینکه همچنان پارکینگ‌های 1 و 2 این فرودگاه در حال تعمیر است، لذا امکان پذیرش خودرو ندارد و پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک سنگینی را در محدوده فرودگاه مهرآباد تهران شاهد باشیم.

رییس پلیس راهور تهران از اتخاذ تدابیر ویژه و طرح ویژه ترافیکی در اطراف و داخل فرودگاه مهرآباد از روز چهارشنبه خبر داد و تاکید کرد: بر این اساس علاوه بر ماموران راهنمایی و رانندگی محدوده فرودگاه مهرآباد تعداد قابل توجهی نیرو و تجهیزات موتوری و خودرویی از سایر مناطق به این بخش افزوده شده است.

وی به ایسنا گفت: پارک خودروها در محل‌های ممنوعه به خصوص ترمینال شماره 3 ممنوع بوده و پلیس در صورت مشاهده و به جهت جلوگیری از انسداد مسیر نسبت به انتقال خودروها به پارکینگ‌های فرودگاه و سایر پارکینگ‌های حاشیه‌ای اقدام می‌کند که در این راستا تعداد قابل توجهی جرثقیل برای انتقال خودروها در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس راهور تهران با تاکید بر اینکه تلاش شده است هیچگونه محدودیت تردد برای خودروهای استقبال کنندگان از حجاج در نظر گرفته نشود تاکید کرد: در عین حال از تمامی همراهان حجاج درخواست می‌شود با توجه به تغییرات ساعتی پروازها پیش از عزیمت به سمت فرودگاه مهرآباد از طریق اطلاعات پرواز مهرآباد از ساعت ورود حجاج اطمینان حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود فضای پارک در داخل فرودگاه مهرآباد از همراهان حجاج درخواست می‌شود با استقبال حداقلی به فرودگاه آمده و استقبال حداکثری خود را در منازل حجاج انجام دهند تا با مشکلات ترافیکی در این محدوده مواجه نشویم.

رییس پلیس راهور تهران در پایان تاکید کرد: انتظار داریم که رانندگان در محدوده فرودگاه مهرآباد با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا سایر مسافران که قصد دارند از ترمینال‌های یک، 2 و 4 استفاده کنند نیز با مشکل مواجه نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها