کد خبر: ۸۹۵۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۰۸ آبان ۱۳۹۱
استقلال در این فصل امتیازهای زیادی را از دست داده است، اما خوشبختانه دیگر تیم‌ها نیز امتیاز از دست داده‌اند و با این شرایط استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود
mazloomi
ok

سایت گل - پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال با حضور در نمایشگاه مطبوعات درباره شرایط کلی این تيم حرف زد و شاگردان قلعه‌نویی را مدعی اول قهرمانی دانست. مظلومی همچنین از مطبوعات به دلیلی از بین بردن شرایط ثبات در دوران مربیگری او در استقلال گله کرد. حرف‌های او را به نقل از ایرنا بخوانید:

استقلال قهرمان می‌شود

استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم این تیم در فصل جدید رقیب چندان جدی ندارد. استقلال در این فصل امتیازهای زیادی را از دست داده است، اما خوشبختانه دیگر تیم‌ها نیز امتیاز از دست داده‌اند و با این شرایط استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود.


من را خراب کردند

زمانی که سرمربی استقلال بودم تیم ما بهترین خط حمله را داشت و در این زمان شاید 8 امتیاز بیشتر به دست آورده بود، اما برخی رسانه‌ها برای خراب کردنم هر کاری کردند.

اگر پولم را ندهند حرف می‌زنم

دو سال برای استقلال زحمات بسیار زیادی کشیدم و شاید قراردادم یک‌سوم مربی فعلی تیم هم نبود و خواهش می‌کنم اگر پولی می‌آید گذشتگان را فراموش نکنند. روی حرف علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال حساب ویژه‌ای باز کردم اما اگر ببینم بی‌احترامی می‌شود به جای کمیته انضباطی به قوه قضائیه شکایت می‌کنم. این جواب زحمات شبانه‌روزی من در استقلال نبود و مطمئن باشید برای گرفتن پولم مقابل در باشگاه نمی‌خوابم و اگر پولم را ندهند حرف‌هایی را در خصوص این‌که پول‌های باشگاه به کجا می‌رود را بیان می‌کنم.

کی‌روش خوش‌شانس است

از همان روز اول صعود تیم ملی را به جام جهانی تبریک گفتم، زیرا ما در گروه بسیار آسانی قرار گرفته‌ایم. تیم ما عملکرد بدی داشت و اگر هفت امتیاز هم به دست آورده‌ایم به خاطر خوش‌شانسی بود. ما مشکلات زیادی داریم که باید بعد ازصعود به جام‌جهانی آنها را بررسی کنیم.

تعطیلی جام‌حذفی اشتباه است

در خصوص جام‌حذفی باید بگویم که نباید این مسابقات را حذف کنیم و به جای آن دو روز از تعطیلی‌های بی‌اندازه و بی‌دلیل تیم‌ملی کم کنیم. زمانی که با این همه تعطیلی لیگ تیم‌ملی ما هیچ پیشرفتی نکرده است، چه دلیلی دارد جام‌حذفی را برگزار نکنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها