کد خبر: ۸۹۲۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۰۷ آبان ۱۳۹۱
مهاجم تیم استقلال گفت: «من قصد جدایی از استقلال را ندارم و پای این قضیه می ایستم حتی اگر این مساله به جدایی ام از فوتبال بیانجامد.»
م ورزشي؛ در چند روز گذشته با توجه به ابراز علاقه استقلالی ها نسبت به جذب محمد مهدی نظری مهاجم فجر سپاسی و واکنش مسئولان سپاسی به این انتقال صحبت هایی در خصوص جا به جایی یکی، دو بازیکن استقلال با این بازیکن مطرح شد. یکی از بازیکنان مورد نظر فجر امین منوچهری است. اما منوچهری با رد شایعه جا به جایی اش با نظری گفت: «روزی که به پیشنهاد استقلال جواب مثبت دادم از خیلی موقعیت ها و مسائل موجود چشم پوشی کردم. در حالی که یک سال دیگر قرارداد داشتم و جزو کاپیتان های سایپا بودم به عشق استقلال از همه چی گذشتم و راهی این تیم پر طرفدار شدم. پیراهن استقلال را ارزان به دست نیاوردم که به همین راحتی از دستش بدهم.»


وی افزود: «روزی که این موضوع مطرح شد خیلی دلم می خواست بدانم این پیشنهاد از جانب باشگاه استقلال بوده یا نه که متوجه شدم چنین صحبتی از طرف فجری ها شده. در حال حاضر اگر از رئال مادرید هم پیشنهاد داشته باشم به آن فکر نمی کنم. استقلال و بازی با پیراهن این تیم رویای کودکی ام است. من به تنها چیزی که فکر می کنم رضایت قلعه نویی و موفقیت تیم استقلال است.»


منوچهري همچنين تصريح كرد: «من قصد جدایی از استقلال را ندارم و می خواهم فوتبالم را با این تیم تمام کنم. پای این قضیه می ایستم حتی اگر این مساله به جدایی ام از فوتبال بیانجامد.»


مهاجم استقلال درباره مباحث مطرح شده پیرامون پیوستنش به تیم فجرسپاسی عنوان کرد: «شب بازی نفت، یکی از هم تیمی های سابقم در سایپا که حالا در فجرسپاسی است تماس گرفت و گفت قرار است به تیم ما بیایی؟ اینجا آمار تو را می گیرند.»


منوچهری که تا اینجای فصل فقط یک گل برای استقلال به ثمر رسانده در مورد عملکردش افزود: «از لحاظ بدنی و آمادگی فنی در شرایط ایده آلی به سر می برم و تنها نقطه ضعفم به عدم اعتماد به نفسم بر می گردد. هر چه زودتر با تمریناتی که پشت سر گذاشتم و آرامش بیشتر تبدیل به همان امین منوچهری سایپایی می شوم. امیدوارم فردا در صورت حضور در میدان موتور گلزنی من هم روشن شود. ان شا الله با بازگشت مجتبی جباری و قدرت بازیسازی او و خلق موقعیت های بیشتر مهاجمان استقلال هم راحت تر گلزنی کنند.»


امین منوچهری درباره بازی استقلال مقابل گهر اظهار داشت: «بازی آسانی پیش رو نداریم و باید با حواس جمع و تمرکز بالا به زمین برویم. حریف در این بازی از یک سرمربی جدید استفاده می کند و به همین دلیل تاکتیکشان در این بازی ناشناخته است. فکر می کنم پیروزی مقابل گهر پل قهرمانی در نیم فصل است.»


وی ادامه داد: «گهر با اینکه در جدول جایگاه مناسبی ندارد اما تیم خوبی است و در بازی هایش عملکرد قابل قبولی داشته است. شاید به دلیل بدشانسی از رسیدن به سه امتیاز در برخی مسابقات بازماند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها