کد خبر: ۸۹۱۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۷ آبان ۱۳۹۱
کلین شیت های نیلسون به پایان رسید و شاید دوباره نوبت به گردان برسد
تا قبل از بازی با مس در کرمان نیلسون کوریجا دروازه بان 36 ساله برزیلی پرسپولیس در 7 بازی پیاپی که به میدان رفته بود نمایش قابل قبولی ارئه داده و حتی در 5 مسابقه با بسته نگه داشتن دروازه اش بازگشت شهاب گردان به ترکیب اصلی را تقریبا محال جلوه می داد تا جایی که مانوئل ژوزه صراحتا در مصاحبه خود اعلام کرد تا وقتی نیلسون مصدوم یا محروم نشود یا اشتباه بزرگی نکند این برزیلی همچنان در ترکیب اصلی تیم بازی خواهد کرد.
با این حال نیلسون در مصاف با مس دو گل دریافت کرد تا ضمن شکسته شدن رکوردش در گل نخوردن همچنان متزلزل و غیر قابل اعتماد به نظر برسد.
 نیلسون روی این دو گل به خصوص گل دوم که از روی یک شوت به دست آمد مقصر اصلی بود و حالا بعد از این اشتباه به نظر می رسد توجیه کافی برای نیمکت نششین کردن او وجود دارد.
البته بعید نیست ژوزه با هواداران پرسپولیس و رسانه ها در این مساله اتفاق نظر نداشته باشد و همچنان به نیلسون اعتماد کند اما حالا فرصت مناسبی برای خودنمایی شهاب گردان در تمرینات است تا ژوزه را متقاعد به چنین تغییری که توجیهی منطقی دارد ،کند.
 آیا شهاب از پس این کار بر می آید یا مانوئل هم مثل خیلی از مربیان به تمرین خوب اهمیتی نمی دهد و بر اساس ذهنیاتش تصمیم آخررا می گیرد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها