کد خبر: ۸۸۹۵۱
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۰۶ آبان ۱۳۹۱
دروغ است که الان چون کاپیتان فولاد هستم بگویم بازی کریمی را نگاه نمی‌کردم. کریمی خیلی بزرگ است و امیدوارم که به تیم ما بیاید تا با او سهمیه آسیایی کسب کنیم
bakhtiar rahmani
ok

سايت گل- از روزي كه علي كريمي با پرسپوليس به مشكل برخورده است هر روز خبر پيوستن او به يكي از تيم‌هاي ليگ برتري به گوش مي‌رسد. بعد از سپاهان و ملوان، اين بار فولاد خوزستان بود كه شايعه پيوستن كريمي به اين تيم بعد از صحبت‌هاي حسين فركي مطرح شد. در اين ميان شنيدن حرف‌هاي كاپيتان فولاد هم خالي از لطف نيست. بختيار رحماني در گفتگو با سايت گل مي‌گويد از بچگي به بازي كريمي علاقه‌مند بوده و براي همبازي شدن با او حتي حاضر است بازوبندش را هم دودستي تقديم كند.

 

حتما طی دو سه روز اخیر شنیده‌ای که بحث حضور علی کریمی در فولاد و پیشنهاد باشگاه به او مطرح شده؟


اصلا خودم اولین بار به حسین‌آقا گفتم که اگر می‌شود علی کریمی را جذب کنیم. واقعا زشت است علی کریمی این همه توهین بشنود. من گفتم هوای اهواز عالی است و اگر کریمی از نیم‌فصل بیاید فولاد می‌تواند کمک شایانی به ما کند. اگر علی‌آقا به فولاد بیاید شک نکنید خیلی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

مگر چه هدفی دارید؟

کسب سهمیه آسیا که بدون شک در راه رسیدن به این هدف تجربه بازیکن بزرگی چون علی کریمی می‌تواند برای ما عامل موفقیت باشد.

آمدن علی کریمی جای تو را تنگ نمی‌کند؟ شما دو نفر هم پست هستید...

فکر نمی‌کنم آمدن علی کریمی باعث شود جای من در ترکیب فولاد تنگ شود. من در تمام پست‌های خط میانی می‌توانم بازی کنم. چپ و راست و حتی هافبک دفاعی. تازگی‌ها فوروارد خوبی هم شده‌ام، پس مشکلی از بابت آمدن علی کریمی ندارم.

به نظر می‌رسد خیلی علاقه‌مندی کریمی به فولاد بیاید؟

چرا علاقه‌مند نباشم؟ همه دوست دارند همبازی علی کریمی باشند. خود من آرزویم این بوده که حداقل برای یک روز هم شده با علی‌آقا در یک تیم بازی کنم.

واقعا؟

واقعا از ته دل این موضوع را می‌گویم. همیشه دوست داشتم روزی کنار علی کریمی بازی کنم، حالا می‌خواهد در هر تیمی باشد اما چه بهتر که من و علی‌آقا در فولاد همبازی شویم. از بچگی به بازی علی‌کریمی علاقه داشتم. دروغ است که الان چون کاپیتان فولاد هستم بگویم بازی کریمی را نگاه نمی‌کردم. کریمی خیلی بزرگ است و امیدوارم که به تیم ما بیاید تا با او سهمیه آسیایی کسب کنیم.

حاضری برای آمدن کریمی بازوبند کاپیتانی را هم به او بدهی؟

کریمی بیاید بازوبند کاپیتانی را دودستی تقدیمش می‌کنم. بستن بازوبند کاپیتانی در حضور علی کریمی اصلا کار درستی نیست و اگر او به فولاد بیاید شک نکنید بازوبند را تحویل او می‌دهم تا کاپیتان فولاد شود.

البته در اردوی تیم ملی هم کنار کریمی حضور داشتی...

من یکی دو باری به اردوی تیم ملی دعوت شدم که این افتخار نصیبم شد تا کنار کریمی تمرین کنم اما فرصت بازی به من نرسید. دوست دارم روزی کنار کریمی بازی کنم و امیدوارم این اتفاق نیم‌فصل دوم و در ترکیب فولاد رخ دهد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها