کد خبر: ۸۶۲۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
ملی‌پوش سابق تنیس ایران در مورد اظهارات هم تیمی‌اش گفت: مهذب‌نیا خودش اشتباه کرده و حالا می‌خواهد آن را به گردن دیگران بیاندازد.

اشکان شکوفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات محمد مهذب‌نیا در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه در ارتکاب به دوپینگ مقصر نیست و به دلیل مصرف داروهایی که به خاطر بستری در بیمارستان در حین بازی‌های دیویس کاپ به این محرومیت ناخواسته دچار شده است، گفت: داستان رقابت‌های دیویس کاپ از این قرار است که اگر بازی‌ها در خارج باشد همه بازیکنان در یک هتل و زیر نظر مسئولان فدراسیون مستقر می‌شوند. اگر مسابقات در تهران باشد نیز از یک هفته قبل راهی اردو می‌شویم و سرپرست و سرمربی تیم با تدارک شرایط اردویی به هیچ وجه و در هیچ زمان اجازه ترک اردو را به ما نمی‌دادند.

وی در مورد اظهارات مهذب‌نیا که شب قبل از مسابقه در بیمارستان بستری بود، ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی مسابقات دیویس کاپ که دو سال پیش در تهران برگزار شد، تمام ملی‌پوشان در کنار هم بودند و تا جایی که به خاطر دارم کسی عازم بیمارستان نشد. سرمربی تیم ملی اکبر طاهری بود و سرپرست هم ناصر میرزایی که به دلیل سخت‌گیری به هیچ وجه اجازه ترک اردو را به نمی‌دادند و برای غذا خوردن نیز باید از آنها اجازه می‌گرفتیم.

شکوفی با بیان اینکه مهذب‌نیا با من هم اتاق بود، یادآور شد: از یک هفته قبل از آغاز رقابت‌ها با هم بودیم و شب‌های مسابقات نیز همه بازیکنان در یک اتاق جمع می‌شدند و هیچ بازیکنی اردو را ترک نکرد.

ملی‌پوش سابق تنیس ایران عنوان کرد: از همه بازیکنان در جریان این رقابت‌ها و در دیدار با سوریه بدون اعلام قبلی تست دوپینگ گرفته شد. البته مهذب‌نیا ویتامین می‌خورد و اگر هم کاری کرده بود مقابل ما نبود و از این موضوع مطلع نیستم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظرش حق با چه کسی است، گفت: بازیکن نباید کوتاهی کند. مشخص است که با این وضعیت امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد در غیر این صورت فدراسیون تنیس همه چیز را از اردو تا بهترین امکانات و تجهیزات را برای ما فراهم کرده است. فدراسیون دیگر نمی‌تواند جلوی دهان بازیکنان را گرفته و مسئول خوردن بازیکنان باشد. به نظرم مهذب‌نیا خودش اشتباه کرده و حالا می‌خواهد به گردن افراد دیگر بیاندازد.

شکوفی افزود: به ما که با تجربه‌ترهای تیم بودیم، اگر جایی می‌خواستیم برویم اجازه نمی‌دادند، چه برسد به بازیکنان جوان‌تر از جمله مهذب‌نیا که جرأت این کارها را نداشتند.

وی در مورد شرایط آمادگی‌اش گفت: لیگ برتر تنیس از ابتدای آبان ماه آغاز می‌شود و در ترکیب گاز تهران به میدان خواهم رفت. 3 روز تمرین تنیس و 3 روز تمرین بدنسازی در هفته در دستور کار قرار دارد و از آمادگی خوبی برای حضور در لیگ برتر تنیس برخوردار هستم.

شکوفی در مورد مشکلاتی که در گذشته با فدراسیون داشت، تصریح کرد: مشکل خاصی ندارم و در حال حاضر نیز در باشگاه استقلال، تمریناتم را ادامه داده و در همین زمین به شاگردانم تنیس آموزش می‌دهم.

تنیسور سابق تیم ملی تنیس ایران در مورد اینکه آیا به تیم ملی همچنان فکر می‌کند، گفت: با توجه به بحث جوانگرایی که شکل گرفته است، نمی‌دانم سیاست فدراسیون در این زمینه چطور است اما احساس می‌کنم که مانند چند سال پیش در اوج آمادگی هستم و تجربه‌ام نیز بیشتر شده است. در حال حاضر برای حضور در لیگ انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم خیلی چیزها را ثابت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها