کد خبر: ۸۵۷۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
فکري گفت: کره و ايران ازقدرت هاي آسيا محسوب مي شوند و هر دو شناخت کافي از نحوه بازي يکديگر دارند از اينرو معتقد هستم هر دو تيم بايد از عملکرد يکديگر بترسند و در مقابل هم محتاط و هوشمندانه عمل کنند.
محمود فکري گفت:  تيم کره جنوبي در سال هاي گذشته و در دوراني که بازيکن ملي پوش بودم هميشه در مقابل ايران بازنده بوده است اما در طي 15 سال گذشته مسئولان ورزش اين کشور با برنامه ريزي هاي درست و منظم و سرمايه گذاري هاي منطقي پيشرفت محسوس و قابل توجهي به نسبت گذشته و حتي تيم ملي ايران داشته اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وي ادامه داد: تيم ملي کره جنوبي بر خلاف سرعت بالايي که دارد، در خلاقيت و استعداد هاي فردي به نسبت ملي پوشان ايراني در سطح پاييني قرار دارند و نبايد اين فوتباليست هاي ايراني با آگاهي از اين موضوع مي توانند تيم کره جنوبي را از پيش رو بردارد.


فکري افزود: فوتبال ايران از پتانسيل بالايي برخوردار است و اگر از استعدادها و بازيکنان استفاده مناسب شود مي توانيم به جرات تيم ايران را پيروز ميدان قلمداد کنيم اما اگر ملي پوشان ايراني حريف را دست کم گيرند و يا به دليل اضطراب و استرس و توانايي ها و شايستگي هاي خودشان را ارائه ندهند، در اين صورت کسب پيروزي در مقابل کره جنوبي بسيار سخت مي شود.


وي تصريح کرد: تيم ملي کره جنوبي نيز همانند تيم ملي ايران و بدنبال کسب سه امتياز ديدار است تيم پيروز اين ديدار راه صعود خود به مرحله ي بعدي رقابت هاي جام جهاني را تا حدود بسيار زيادي هموار مي کنند از اينرو ملي پوشان کره اي براي هماهنگ شدن با شرايط آب و هوايي کشورمان يک هفته زودتر از زمان ديدار به تهران آمده است.


فکري ادامه داد: حضور يک هفته اي تيم ملي کره جنوبي بيش از ديدار بيانگر اهميت اين ديدار براي کره اي ها دارد و از انگيزه بالاي آنها براي شکست تيم ملي ايران خبر مي دهد.

فکري افزود: تيم ملي کره جنوبي در انجام کار گروهي و قدرت بدني از تيم ما برتر مي باشند اما بازيکنان ايراني با خلاقيت هاي فردي خود در بيشتر بازي ها تيم کره جنوبي را مهار کرده اند و اميدواريم در اين ديدار نيزبازي را دراختيار بگيرند مقتدرانه پيروز ميدان شوند.

کارشناس فوتبال افزود: در مقابل کره جنوبي بازي هاي متعددي به عنوان ملي پوشان به ميدان رفته ام و در بسياري از بازي هايمان نيز پيروز ميدان شديم البته بازي خداحافظي ام را مقابل اين تيم انجام دادم که خوشبختانه با برتري دو برصفر تيم ايران همراه بوده است.

وي افزود: بازيکنان ملي پوش ايراني بايد تمام تلاش خود را براي غلبه بر تيم کره جنوبي به خدمت گيرند تا زمينه ي صعود ايران به مرحله بعدي رقابت هاي جام جهاني هموار شود اين ديدار براي ملي پوشان و مردم ايران بسيار حائز اهميت است و باحمايت هواداران پرشمار اميدوار به کسب سه امتياز هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها