کد خبر: ۸۵۲۷۹
زمان انتشار: ۰۰:۵۶     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
قلعه نویی دوباره می خواهد ستاره سابق استقلال را به آبی پوش کند. موضوعی که نیکبخت اینگونه به آن واکنش نشان داد: «فقط یک حرف ساده بود.»

«فقط در حد یک حرف ساده بوده و هیچ چیز مشخص نیست. اگر قضیه جدی شد در این باره صحبت می کنم.» این ها جملات نیکبخت واحدی است در مورد پیوستن به استقلال. او که آخرین بار در مراسم ختم مادر قلعه نویی دیده شد ظاهرا صحبت هایی با سرمربی استقلال داشته و موافقتش را برای حضور در این تیم جلب کرده هرچند که این ماجرا را تکذیب کرد: «من فقط در ختم مادر قلعه نویی شرکت کردم که به او تسلیت بگویم چون او قبلا برای من یک کاری انجام داده بود. من که نمی آیم با قلعه نویی تماس بگیرم.»


اینکه نیکبخت بتواند با حضور دوباره در استقلال بتواند دوباره چهره شود برای خود جالب است. او در مورد این موضوع هم گفت: «چرا نتوانم دوباره چهره بشوم؟ هیچ چیزی محال نیست و می توانم دوباره خودم را نشان بدهم.»


نیکبخت البته حاضر نمی شود بیش از این در مورد مذاکراتش توضیح دهد اما شنیده می شود که او در هفته های اخیر چند بار به امیر قلعه نویی زنگ زده. ظاهرا او تلاش می کند اجازه حضور در تمرینات استقلال را بگیرد. این طور گفته می شود که سرمربی استقلال هم مشکل چندانی با حضور نیکبخت ندارد.


شایعات تا این پیش رفته که شنیده می شود سرمربی استقلال از نیکبخت خواسته که در تمرینات حاضر شود و برای ادامه لیگ با استقلال قرارداد امضا کند. نیکبخت در این چند روز پیگیر حل مشکلاتش بوده و قرار است به زودی از طرف مراجع قضایی و فدراسیون فوتبال مجوز بازی کردنش را بگیرد. نیکبخت به دوستانش گفته که یک هفته دیگر مشکلات برطرف خواهد شد و مجوز بازی اش را خواهد گرفت. با وجود این صحبت ها باز هم ماجدی این موضوع را تکذیب کرد.


* ماجدی: مذاکره ای نبوده
سرپرست استقلال همچنان روی موضعش پافشاری کرد و گفت: «اگر ما منبع موثق هستیم باید بگویم اصلا هیچ صحبتی با نیکبخت نشده. از طرف باشگاه یا سرمربی نه شفاهی و نه کتبی به ما نگفتند که برای جذب نیکبخت اقدام کنیم.»


ماجدی البته مذاکره قلعه نویی و نیکبخت را تکذیب نکرد و آن را احتمالا یک صحبت خصوصی دانست: «شاید این یک موضوع خصوصی بین خودشان بوده و من خبری از آن ندارم. من که نمی توانم ذهن افراد را بخوانم که با هم صحبت کرده اند یا نه. شاید با همدیگر حرف زدند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها