کد خبر: ۸۲۹۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۱ مهر ۱۳۹۱
قائم مقام دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: اتفاقات اخير و نابساماني‌هاي اقتصادي، صورتي اقتصادي و سيرتي سياسي و كاملا انتخاباتي دارد و نمي‌توان بين آن‌ها تفكيكي قائل شد.
پرويز سروري در گفت‌وگو با ايسنا ، اظهار كرد:‌ هرچقدر جلوتر مي‌رويم به اين نتيجه نگران‌كننده بيشتر نزديك مي‌شويم كه دست‌هاي پنهاني در حال ايجاد فضاي غبارآلود اقتصادي در كشور هستند و چنين استنباطي هر روز قوي‌تر مي‌شود.

وي افزود: كساني كه موضوعاتي چون بحث تحريم را مطرح و آن را بزرگ مي‌كنند بايد بدانند اكثر كساني كه در اقتصاد سرآمد هستند، سهم تحريم را در نابساماني‌هاي اقتصادي اخير پانزده تا بيست درصد عنوان مي‌كنند و مي‌توان گفت كه وضعيت لجام‌گسيخته اقتصادي ما در حال حاضر كاملا سياسي است.

وي با بيان اين‌كه‌ «جرياني به دنبال اين است كه با تضعيف جريان اصولگرايي، براي حذف اين جريان از صحنه سياسي و از مدار خدمت به مردم زمينه‌سازي كند»، تاكيد كرد: اتفاقات اخير صورتي اقتصادي و سيرتي سياسي و كاملا انتخاباتي دارد و نمي‌توان بين آنها تفكيكي قائل شد.

اين نماينده پيشين مجلس با تاكيد بر اين‌كه «همه اين اتفاقات و ايجاد اين نابساماني‌ها براي رسيدن به مقاصد انتخاباتي است»، ابراز عقيده كرد: به همين دليل هم هست كه احساس مي‌شود عزمي براي پايان دادن به نابساماني‌هاي اقتصادي وجود ندارد و ما شاهد اقدامات عملي در اين راستا نيستيم؛ اگرچه اميدوارم كه تحليل من غلط باشد، اما گزاره‌هاي موجود اين تحليل را تقويت مي‌كند.

وي افزود: معتقدم در سالي كه مقام معظم رهبري آن را به عنوان حمايت از توليد ملي نامگذاري كرده‌اند، بايد از ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتي جلوگيري شود و به التهاب سياسي دامن زده نشود؛ چراكه اين موضوع به هدف كلي كه براي سال جاري در نظرگرفته شده است لطمه مي‌زند.

وي با بيان اين‌كه «برخي جريان‌ها سعي دارند اقتصاد مقاومتي را اقتصاد رياضتي تحليل كنند»، اظهار كرد: اين در حالي است كه اقتصاد مقاومتي به دنبال اين است كه فشار را از روي اقشار كم‌درآمد كاهش دهد.

قائم مقام دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در پايان خاطرنشان كرد: نامزدهاي انتخاباتي بايد نسبت به وضعيتي كه ما در گذشته داشتيم و طي آن، اشخاص بيشتر مورد توجه بودند، فاصله بگيرند و با برنامه كار كنند و اولويت‌هايي را كه براي مردم مهم است در نظر بگيرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها