کد خبر: ۸۲۶۴
زمان انتشار: ۰۰:۰۸     ۰۱ بهمن ۱۳۸۹
مستندی که خوش درخشید:
در پی افزایش استقبال مردم و بخصوص دانشگاهیان از مستند یزدان تفنگ ندارد رسانه های بیگانه با حملات خود به این اثر ارزشمند، نتوانستند خشم و ناراحتی خود را پنهان کنند.

یزدان تفنگ ندارد مستندی است ارزشمند که روز به روز تاثیرات روشنگرانه آن آشکار می شود.

به گزارش پایگاه 598، در پی افزایش استقبال مردم و بخصوص دانشگاهیان از مستند یزدان تفنگ ندارد رسانه های بیگانه با حملات خود به این اثر ارزشمند نتوانستند خشم و ناراحتی خود را پنهان کنند.

سایت ضد انقلاب مردمک که یکی از حامیان فتنه می باشد در مطلبی سعی در تخریب این مستند نمود. مردمک با آشفته و ناقص خواندن این مستند بیان می کند که: "یزدان تفنگ ندارد ، رنگ و بوی یک مستند تبلیغاتی و جهت‌دار دیگر را دارد که جز ارائه روایتی ناقص از کشته‌شدن ندا آقا سلطان، مضمونی آشفته نیز دارد و از نظر ساختاری و تدوین هم دچار شلختگی است. "

روشنگری این مستند در خصوص مرگ مشکوک ندا آقا سلطان به نوبه خود توانسته است سطح تازه ای را از دروغ پردازی های غرب در خصوص وقایع سال گذشته آشکار سازد.

انتشار این گونه مطالب و موضع گیری های این چنینی در خصوص مستند مذکور خود حاکی از خشم و عصبانیت ضد انقلاب و معاندنان نظام از این مستند را دارد.

شایان ذکر است که "یزدان تفنگ ندارد"، روایت تلاشی است طولانی و طاقت فرسا و البته خستگی ناپذیر، از سوی دانشجوی نخبه ی دانشگاه صنعتی شریف، سید طه رضا، برنده ی مدال نقره ی المپیاد فیزیک، جهت یافتن بخشی از حقیقت ماجراهای سال ۱۳۸۸، فرای نگاه های تکراری، شعاری، رسمی و مرسوم رسانه ای.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۹
۰
۱
مردمک یعنی مردم کوچک؛اینا خودشون خودشون راتحقیر کردن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۸۹
۰
۱
دروغ ندا آشکار تر خواهد شد و پیروزی مستضعفین بر مستکبران جهان و فریب خوردگان داخلی محقق خواهد گردید.
آقا طاها دم شما هم گرم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها