کد خبر: ۸۲۲۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
مهاجم آلمانی آرسنال تاکید کرد این تیم باید بازیکنانی که از این تیم رفته‌اند را فراموش کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوکاس پودولسکی که تابستان جاری از کلن جدا شد و به جمع توپچی‌های لندن پیوست از رابین فان پرسی و الکس سانگ خواسته بود در این تیم بمانند ولی این دو آرسنال را به مقصد منچستریونایتد و بارسلونا ترک کردند.

پودولسکی در این مورد گفت: اگر فان پرسی و سانگ در آرسنال می‌ماندند خیلی بهتر بود. ولی اکنون در تیم بازیکنانی مانند سانتی کازورلا و اولیویه ژیرو را داریم. بازیکنان بزرگی تیم ما را ترک کرده‌اند ولی چاره‌ای نداریم جز اینکه به آینده بنگریم. در حملات تمایل زیادی برای همکاری با کازورلا دارم. می‌توانید این موضوع را از بازی‌های پیشین ما متوجه شوید. او به دنبال من می‌گردد و من به دنبال او. دوست دارم با او بازی کنم. نمی‌دانم پیش از این او چرا برای تیم‌هایی مانند ویارئال و مالاگا به میدان می‌رفته و در تیم‌های بزرگتری حضور نداشته است. به شدت علاقمند به بازی در کنار او در 4 سال آینده هستم.

پودولسکی در دیدارهایی که برای آرسنال به میدان رفته توانسته نمایش خوبی داشته باشد و در مسیری قرار گرفته که به قهرمان این باشگاه تبدیل شود.

وی در این مورد نیز گفت: خیلی زود است که من قهرمان آرسنال باشم. شما نمی‌توانید پس از 5 یا 6 دیدار، یک بازیکن را قهرمان بدانید. آرسنال باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. ممکن است پس از 20 دیدار هواداران بگویند پودولسکی خیلی بد بازی می‌کند. مدت قرارداد من 4 سال است نه 5 یا 6 ماه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها