کد خبر: ۸۲۲۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۸ مهر ۱۳۹۱
مهدي مهدوي کيا براي حضور در جشن 125 سالگي باشگاه هامبورگ راهي آلمان شد و در تيم منتخب تاريخ اين باشگاه قرار گرفت.
به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، باشگاه هامبورگ به مناسبت برگزاري جشن 125 سالگي اين باشگاه قديمي و پر افتخار آلمان از مهدي مهدوي کيا کاپيتان تيم پرسپوليس دعوت کرد تا در مراسم ويژه اي که شنبه شب در ورزشگاه AOL Arena برگزار مي شود، حضور داشته باشد.

باشگاه هامبورگ براي هر چه باشکوه­تر برگزار کردن اين مراسم از 11 بازيکن تاريخ اين باشگاه دعوت کرده تا در اين مراسم حضور داشته باشند. مهدوي کيا نيز به عنوان يکي از هافبک هاي برتر در تيم منتخب اين باشگاه قرار گرفته است. مهدوي کيا به واسطه سالها درخشش در تيم هامبورگ به عنوان يک از محبوب ترين هاي هامبورگ جايگاه ويژه اي نزد هواداران دارد.

او به همراه فليکس ماگات، رافائل فان‌در فارت و توماس دال چهار هافبکي هستند که در تيم منتخب باشگاه هامبورگ حضور دارند و به همراه 7 بازيکن ديگر از آنها تجليل خواهد شد.

مهدوي کيا که از طريق ايميل باشگاه هامبورگ به اين مراسم دعوت شده پس از هماهنگي با ژوزه مانوئل پنجشنبه شب عازم آلمان شد و پس از حضور در مراسم، يکشنبه شب به ايران باز مي گردد و روز دوشنبه در تمرينات پرسپوليس حضور خواهد داشت.

مهدوي کيا که حضورش در باشگاه هامبورگ در دو مقطع درآمدهاي کلاني را عايد پرسپوليس کرد در بوندسليگاي آلمان درخشش فوق العاده اي داشت و عنوان بهترين گل ساز ليگ آلمان را به دست آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها