کد خبر: ۸۱۶۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با اشاره به انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز به رزمندگان اسلام در روزنامه شرق، گفت: دانشجویان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهند به طور جدی با این حرکت شنیع برخورد کنند.

سعید گل‌صنم‌لو، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز به مجاهدت جوانان در دوران دفاع مقدس در روزنامه شرق، گفت: روزنامه‌های اصلاحات در دوران 8 سال دفاع مقدس شبهاتی را مطرح می‌کردند و حتی کار آنها به جایی رسیده بود که به مقدسات هتاکی می‌کردند و الان نیز این خط سیر اصلاحات ادامه دارد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با تاکید بر اینکه در هر کشوری سربازانی که برای دفاع از خاک آن کشور کشته می‌شوند، بسیار ارزشمند هستند، تصریح کرد: در کشور ایران به دلیل آنکه شهدا برای اسلام و دفاع از دین خون خود را هدیه کردند، قطره قطره خون ریخته شده آنها، از طلاها و الماس‌ها ارزشمند‌تر است.

وی افزود: اگر ایثارگری‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس نبود وضعیت کشور معلوم نبود به چه صورتی باشد و شاید از افغانستان و بسیاری از کشورهای منطقه وضعیت نابسامان‌تری داشتیم.

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه امنیت، آرامش و پیشرفت‌های کنونی کشور مدیون خون شهدا است، گفت: شهدا رفتند تا با خون خود از حریم دین و اسلام در کشور دفاع کنند.

گل‌صنم‌لو با بیان اینکه هم‌اکنون در هفته دفاع مقدس هستیم و رسانه‌ها باید در مورد ارزش‌های هفته دفاع مقدس فعالیت کنند، اظهار داشت: این بی‌حرمتی‌ها به دلیل عدم ارزش‌گذاری طیف اصلاحات نسبت به حرکت شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس است.

مسئول سیاسی بسیج دانشگاهی دانشگاه شاهد در مورد مطالبه دانشجویان در برخورد با این هتاکی‌ها، گفت: ما به نمایندگی از خانواده شهدا، ایثارگران و دانشجویان جامعه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم به طور جدی با این حرکت شنیع برخورد کند، تا دیگر شاهد چنین هتاکی‌هایی به مجاهدت‌ جوانان در دوران دفاع مقدس نباشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
آقا جان ميخواييد شرق يا حالا هر روزنامه ديگه رو ببنديد، ببنديد . ديگه چرا شانتاژ مي کنيد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها