کد خبر: ۸۰۵۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
در مجموع 17 بازی در فولادشهر، پرسپولیس 3 برد، 7 تساوی و 7 باخت به دست آورده است
Sepahan Perspolis
ok
سایت گل – پرسپولیس فصل گذشته که بحرانی ترین شرایط سال های اخیر را سپری می کرد با وجود باخت های متعدد و نتایج عجیب مقابل حریفان کوچک وبزرگ لیگ برتری هرگزبه سپاهان نباخت.

 به گزارش گل این تیم با حمید استیلی در نیم فصل اول و با دنیزلی در نیم فصل دوم مقابل قهرمان لیگ مساوی کرد واتفاقا بازی برگشت دو تیم تبدیل به یکی از زیبا ترین بازی های دوتیم وفصل گذشته لیگ برتر بود که هر دو طرف موقعیت های بیشماری روی دروازه هم خلق کردند اما فقط یکی از آنها گل شد.
عجیب است که پرسپولیس طی دو سه سال اخیر نمایش های جالبی در ورزشگاه فولادشهر ارائه می دهد.سرخ ها دربازی نیم فصل اول مقابل ذوب آهن که در هفته ماقبل دربی رفت برگزار شد طی یک نمایش مهیج و دیدنی در نهایت به تساوی 2-2 قناعت کردند و در جام حذفی بای یک بازی دلچسب حریف را3 -2 شکست دادند که اتفاقا آن بازی هم دیدنی وجالب از کار درآمد. پرسپولیس دو سال پیش مقابل سپاهان در فولادشهر هم خوب کار کرد و با اینکه مازیار زارع در دفاع میانی حضورداشت و این تیم محرومان بسیاری داشت با یک بازی منطقی و پایاپای قهرمان لیگ را متوقف کرد.

 حالا با این تاریخچه خوب در بازی های فولاد شهربسیاری تصورمی کنند تیم بحران زده پرسپولیس باز هم در این ورزشگاه کوچک که همواره نیمی از سکوهایش با رنگ قرمز آراسته می شود ،هم خوب بازی کند هم خوب نتیجه بگیرد. اين تيم در 17 بازي که در فولادشهر انجام داده ، 3 برد کسب کرده که اين پيروزي ها در فصل 85 و 89 مقابل ذوب آهن رقم خورده است. آخرین برد سرخپوشان در این ورزشگاه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فصل قبل بود که 3-2 ذوب آهن را شکست دادند.
 پرسپوليس 6 بارهم با سپاهان در فولادشهر روبرو شده است که 4 تساوي و 2 باخت به دست آورده است. در مجموع 17 بازی در فولادشهر، پرسپولیس 3 برد، 7 تساوی و 7 باخت به دست آورده است. پرسپولیس در 5 بازی اخیر با سپاهان و ذوب آهن در این ورزشگاه بدون باخت بوده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها