کد خبر: ۸۰۳۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
کاربران بالاترین در سایه غرض ورزی گردانندگان این سایت، آزادانه اقدام به انتشار تصاویر توهین آمیز به مقدسات مردم می کنند.
به گزارش «ندای انقلاب»، توهین به مقدسات مسلمانان همچنان دارد . باز نشر فیلم موهن در سایتهای عمومی و عدم برخورد گردانندگان سایتهایی نظیر بالاترین ، یوتیوب و .. با منتشر کنندگان از یک سو و وقاحت این قبیل سایتها در به تصویر کشیدن کاریکاتور موهن مجله فرانسوی از سوی دیگر، حکایت از حرکت همنوایی ضد انقلاب با بیگانگان در توهین به مقدسات دارد.
موضوعی که ریشه های آن را می شود از رفتار دوگانه این سایتها در سانسور فیلم غیر اخلاقی عضو شورای شهری در اسپانیا و تصاویر عروس ملکه در کنار انتشار کاریکاتورها، فیلم ها و موسیقی های توهین آمیز مشاهده کرد.
به طوریکه اخیرا کاربران وبسایت بالاترین در سایه غرض ورزی گردانندگان این سایت، آزادانه اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های توهین آمیز به مقدسات مردم می کنند.
هجمه ای که در کنار انتشار فیلم موهن آمریکایی- اسرائیلی اخیر، شامل تحریف احادیث ، اطلاق الفاظ رکیک و شنیع به مقدسات مسلمانان و انتشار تصاویر و کاریکاتور اهانت آمیز مجله فرانسوی شارلی می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها