کد خبر: ۷۹۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۱     ۱۴ دی ۱۳۸۹

يک دانشجوي دانشگاه پيام نور گفت: به علت تاخير در پرداخت شهريه، مسئولين دانشگاه از ورودم به جلسه امتحان ممانعت كردند.

يك دانشجوي دانشگاه پيام نور واحد تهران (نجات اللهي) در تماس تلفني با رجانيوز با بيان اين مطلب گفت: هنگامي كه قصد ورود به مکان جلسه امتحان را داشتم به علت همراه نداشتن فرم واريز شهريه به حساب دانشگاه از ورودم به سر جلسه امتحان ممانعت به عمل آمد.

وي افزود: وقتي مشكلم را با يكي از مسئولين دانشگاه در ميان گذاشتم در جوابم گفت: "نپرداختن شهريه مشكل خودتان است و كاري از دست ما بر نمي‌آيد."

اين دانشجو ادامه داد: براي حل مشكل خود به اتاق رياست اين دانشگاه رفتم كه متأسفانه با وجود اينكه ساعت حدود 8:30 صبح بود رئيس دانشگاه در اتاق خود حضور نداشت.

وي اظهار داشت: در اين دانشگاه هيچ كس پاسخگوي مشكل من نبود و با وجود اينكه تا قبل از اين ترم هيچ بدهي به دانشگاه نداشتم -و به علت مشكلات مالي فقط شهريه اين ترم را پرداخت نكردم- متأسفانه با برخورد نامناسب مرا از حضور در جلسه امتحان محروم كردند.

اين دانشجو كه دل پر دردي از مديريت دانشگاه پيام نور داشت ادامه داد: دانشجويان دانشگاه پيام نور افرادي سخت‌كوش هستند كه عليرغم كمترين امكانات از قبيل نبود اساتيد مجرب، بي‌نظمي در برگزاري كلاس‌ها، مسافت دور بعضي از ساختمان‌هاي دانشگاه نسبت به مركز شهر و... فقط به فكر تحصيل هستند.

وي ادامه داد: به نظر من با توجه به اينكه بسياري از دانشجويان به علت شاغل بودن فرصت حضور در كلاس‌هاي نامناسب اين دانشگاه را نمي‌كنند و اكثراً‌ به صورت خودخوان سر جلسه امتحان حاضر مي‌شوند که گرفتن شهريه نسبتاً سنگين كار درستي نيست.

اين دانشجو اظهار داشت: دانشگاهي كه در وهله‌ي نخست به فكر اخذ شهريه از دانشجو مي‌باشد مطمئناً خروجي مناسبي از نظر علمي نخواهد داشت.

وي در پايان گفت: متأسفانه در چند سال اخير به علت پذيرش زياد دانشجو در مقاطع مختلف مديريت دانشگاه قادر به پاسخگويي نيازهاي اوليه دانشجويان نبوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها