کد خبر: ۷۸۵۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
کامبیز اخوان صفا با حکم علی بخشی‌زاده، مدیر شبکه دو سیما، به سمت قائم‌مقام این شبکه منصوب شد.

به گزارش 598 به نقل از گروه دريافت خبر ايسنا، علی بخشی‌زاده در جلسه شورای مدیران شبکه ضمن اعلام این انتصاب، اخوان را از مدیران متعهد و توانمند سیما معرفی و ابراز امیدواری کرد، حضور وی در شبکه دو موجب ارتقاي سطح کمی و کیفی برنامه‌های شبکه و اثربخشی اقدامات در راستای تحقق اهداف رسانه شود.

اخوان در هفت سال گذشته مدیر تامین برنامه شبکه یک سیما بوده و پیش از آن نیز سال‌ها تهیه‌کنندگی برنامه‌های شبکه یک سیما را برعهده داشته است.

مدیر شبکه دو سیما در این جلسه همچنین از تلاشهای داوودآبادی، قائم مقام پیشین شبکه، نیز تقدیر کرد و گفت، او منشأ برکات و خدمات موثری در شبکه بوده است.

مدیران روابط عمومی سابق و فعلی شبکه دو نيز تودیع و معارفه شدند.

همچنين با حضورمدیر کل روابط عمومی سازمان و مدیر شبکه دو سیما در جلسه شورای مدیران این شبکه، آذرهوش و کوه خضری، مدیران سابق و فعلی روابط عمومی شبکه دو، تودیع و معارفه شدند.

سیدتقی سهرابی، مدیر کل روابط عمومی سازمان، بر استفاده از ابزارهای جدید و شیوه‌های علمی ارتباطی برای دست‌یابی به وجوه متنوع افکار عمومی از طریق روابط عمومی تاکید کرد.

علی بخشی‌زاده نیز در این جلسه گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و مفید از عملکرد حوزه مربوط به مخاطبان درون و برون‌سازمانی، مبنای اصلی عمل و رویکرد روابط عمومی محسوب می‌شود.

در این جلسه از تلاش‌ها و خدمات 9ساله آذرمیدخت آذرهوش در پست مدیر روابط عمومی شبکه دو سیما با اهداي لوح و هدایا تقدیر شد.

همچنین کوه‌خضری که سابقه 12 سال خبرنگاری تلوزیون و مدیریت اطلاع‌رسانی امور مجلس سازمان را در کارنامه خود دارد، حکم مدیریت روابط عمومی شبکه دو سیما را دریافت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها