کد خبر: ۷۷۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۰۴ دی ۱۳۸۹

مرکز مطالعات وزارت کشور با حماسه سازان فضاي مجازي درحماسه 9 دي نشست هم انديشي برگزار مي کند.

به گزارش ايسنا، ‌مرکز مطالعات وزارت کشور در فراخوان مربوط به اين هم انديشي آورده است:فضاي مجازي يکي از عرصه هايي است که دشمنان تلاش داشتند با تبديل آن به نقطه ضعف نظام از آن براي سکوي براندازي استفاده کنند، اما اين فضا باحرکت غرور انگيز دانشجويان و جوانان تبديل به يک فرصت براي مقابله با جنگ رواني و توطئه هاي فتنه گران داخلي و خارجي شد و چهر سياه و ددمنشانه آنان را که در وراي انقلاب تويتري آرميده بود را هويدا کنند.

از اين رو وبلاگ نويسان ارزشي که بايد نام آنان را در اين هشت ماه دفاع مقدس جزء مجاهدان مجازي ناميد حماسه هايي را خلق کردند که استراتژيست‌هايي آمريکايي از آن در حيرت ماندند.

در حالي که در اين جنگ سايبري ، استراتژيست‌هاي آمريکايي در شبکه هاي يوتيوب ، تويتر ، فيس بوک و گوگل هر روز از سوژه‌اي دروغ پرده بر مي‌داشتند ، حماسه سازان جوان با بصيرتي که از مولا و مقتداي خويش حضرت آيت الله خامنه اي درک کرده بودند با تحليل هاي روشنگر خود وبا گلوله هاي گداخته صفر و يک سوژه ها و عمليات هاي رواني دشمن قبل از اينکه عمري يک روزه يابد را ناکار مي کردند.

وبلاگ نويسان ارزشمند و ولايت مدار که در اين عرصه بسان پدران و برادران خود در طول هشت سال دفاع مقدس بدون هيچ چشمداشت مادي و به صورت گمنام مي جنگيدند امروزه به قدرتي دست يافته‌اند که مي‌توانند در عرصه‌هاي سياست خارجي نه تنها به نقش آفريني بپردازند، بلکه در عرصه بين الملل به کمک مظلومان بپردازند.

از اين رو مرکز مطالعات وزارت کشور که در روزهاي گذشته نشست هاي تخصصي ايي را با موضوع نهم دي برگزار کرده است، بر خود فرض مي داند در نشستي مشترک با حماسه سازان فضاي مجازي با حضور صاحبنظران اين قدرت ناشناخته را مورد تحليل و بررسي قرار دهد.

بر اساس آنچه در اين فراخوان آمده، دبير خانه نشست هاي تخصصي نهم دي با آدرس markaz444@yahoo. Com آماده دريافت نظرات و پيشنهادات حماسه سازان فضاي مجازي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها