کد خبر: ۷۴۱۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
رئیس مجلس شورای اسلامی روز قدس را تنها متعلق به فلسطین ندانست و گفت: روز قدس محور مقاومت آزادگان در منطقه و خاورمیانه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران مسئله قدس را یک موضوع اساسی برای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امام خمینی فرمودند قدس یک مسئله جهانی است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز احیای اسلام است، ابراز داشت: روز قدس روزی است که ابرقدرت‌ها در مقابل حرکت مستضعفین شکسته می‌شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روز قدس فقط مربوط به فلسطین نیست،‌ تصریح کرد: لایه درونی روز قدس آزادی ملت‌ها از از قید فشار استعمارگران است.

وی خاطرنشان کرد: ابتکار حضرت امام خمینی و نامگذاری روز قدس، حرکت عظیمی به وجود آورد که بعد از حدود 30 سال آثار آن در منطقه مشهود است.

لاریجانی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: حضور مردم در صحنه در ایران و کشورهای دیگر به معنای این است که مسئله مبارزه علیه مستکبرین یک مسئله زنده در بین مردم است و این امر سبب می‌شود حرکت انقلابی همیشه در بین ملت‌ها ساری و جاری باشد.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای خارج کردن بیداری اسلامی از مسیر اصلی خود اظهار داشت: حضور در روز قدس بسیار مهم است زیرا روز قدس محور مقاومت آزادگان در منطقه و خاورمیانه است. 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله تحریم و فشارهای اقتصادی علیه ایران خاطرنشان کرد: دشمنان در مورد ملت ایران راه اشتباهی را در پیش گرفته‌اند البته مسئولان باید نیز باید به مسائل اقتصادی داخل کشور توجه ویژه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها