کد خبر: ۷۳۴۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
مرد طلايي کشتي فرنگي المپيک لندن با اعلام اينکه مدال طلاي خود را به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي تقديم مي‌کنم، گفت: کمک‌هاي نقدي و دارويي خود را براي زلزله‌زدگان ارسال مي‌کنم.
قاسم رضايي بيان کرد: مردم در پيروزي‌هاي‌مان نقش اساسي داشتند و همه مدال‌آوري و افتخارآفريني خود را مديون مردم کشورمان و دعاي خيرشان مي‌دانم.

وي افزود: اگر در المپيک 2012 لندن تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان با کسب مدال‌هاي رنگارنگ نسبت به ادوار گذشته کارنامه بسيار خوبي کسب کرد همه و همه حاصل دعاي خير و خلوص نيت مردم بوده که من از همه آنها صميمانه تشکر مي‌کنم.

رضايي با اعلام اينکه اگر مردم براي پيروزي‌مان دست به دعا شدند ما نيز بايد در روزهاي سخت همدم و ياورشان باشيم، اذعان کرد: مدال طلاي المپيک 2012 لندن در وزن 96 کيلوگرم کشتي فرنگي را تقديم زلزله‌زدگان هريس و ورزقان استان آذربايجان شرقي مي‌کنم.

وي اضافه کرد: اين حادثه دلخراش قلب همه ملت ايران اسلامي را به درد آورده همچنين بعد از رقابت‌هاي المپيک از اين ضايعه اسفبار اطلاع پيدا کردم که با شنيدن آن بسيار متاثر و ناراحت شدم.

مرد طلايي وزن 96 کيلوگرم رقابت‌هاي کشتي فرنگي المپيک 2012 لندن با اعلام اينکه قصد داشتم تا براي ابراز همدردي با مردم زلزله‌زده کشورمان و بازماندگان افرادي که در اين حادثه جان خود را از دست دادند عازم استان آذربايجان شرقي شوم، ادامه داد: اين مهم به خاطر مراسم استقبال در شهرستان آمل و لطف همه مردم مازندران محقق نشد ولي از همين جا مدال خود را تقديم همه آذري زبان‌هاي کشورمان کردم تا اين حرکت کوچک براي مردم زلزله‌زده کشورمان کارساز باشد.

رضايي با ابراز اينکه اميدوارم توانسته باشم همدردي خود را با بازماندگان اين حادثه اعلام کنم، گفت: کمک‌هاي نقدي و خريدهاي دارويي نيز در نظر دارم تا در روزهاي آينده براي زلزله‌زدگان ارسال کنم و اگر بتوانم نيز با سفر به اين استان قصد ديدار از نزديک مردم حادثه ديده کشورمان را دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها