کد خبر: ۷۱۹۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: سرمربی گهر یکبار دیگر فیلم بازی را ببیند تا بداند ما چند موقعیت گلزنی داشتیم.

محمدرضا طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برد 3 بر 2 برابر گهر زاگرس اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. این تنها 50 درصد توان پیکان بود. به خاطر نتایج سه بازی گذشته استرس زیادی داشتیم. در دیدار با داماش حداقل نتیجه منصفانه مساوی بود اما باختیم به همین دلیل سعی کردیم نتیجه را حفظ کنیم.

وی در مورد اظهارات مهدی تارتار مبنی بر وقت کشی بازیکنان پیکان، گفت: با نظر ایشان موافق نیستم. عبدالله ویسی به ما می‌گوید اگر ببینم بازیکنی تکل بزند و باعث مصدومیت بازیکن حریف شود جریمه می‌شود حتی اگر حریف در موقعیت گلزنی باشد. من خیلی هم با این نظر موافق نیستم ولی می‌خواهم بگویم سرمربی پیکان چنین نگاهی دارد و همواره بر فوتبال جوانمردانه تاکید می‌کند.

طهماسبی تصریح کرد: بازیکنان ما اگر روی زمین می‌افتادند مصدوم بودند و  قصد وقت کشی نداشتند، حتی یکی از آنها درنهایت نتوانست به بازی ادامه بدهد و مصدوم شد.

کاپیتان پیکان با اشاره به حرف‌های تارتار در مورد اینکه حریف موقعیت گلزنی زیادی نداشته، گفت: بهتر است تارتار یکبار دیگر فیلم بازی را ببیند تا مشخص شود کدام تیم موقعیت گلزنی بیشتری داشت. این در حالی بود که هنوز سه چهار بازیکن تیم ما مصدوم هستند و ویسی به آنها استراحت داد تا در آینده از آنها استفاده کند. وضعیت ما روز به روز بهتر می‌شود و پیکان در هفته‌های آینده نتایج بهتری خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها