کد خبر: ۷۱۹۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
او در خصوص استعفای عاشوری به خبرنگار سایت گل می‌گوید: «من از استعفای او شوکه شدم و نمی‌دانم عاشوری به چه دلیل از پرسپولیس رفت.»
حميد درخشان

  محسن عاشوری، مربی پرسپولیس روز گذشته به صورت غیرمنتظره از سمت مربیگری این تیم استعفا داد تا مسئولان این باشگاه به دنبال انتخاب جایگزین باشند.
می‌گویند حمید درخشان یکی از اعضای کمیته فنی پرسپولیس گزینه جانشینی عاشوری است و قرار است در کنار مانوئل روی نیمکت سرخ‌ها بنشیند. درخشان اما تأکید می‌کند که تا به امروز مسئولان پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای با او انجام نداده‌اند.
 او ابتدا در خصوص استعفای عاشوری به خبرنگار سایت گل می‌گوید: «من از استعفای او شوکه شدم و نمی‌دانم عاشوری به چه دلیل از پرسپولیس رفت.»
درخشان در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است شما روی نیمکت پرسپولیس بنشینید خاطرنشان می‌کند: «باشگاه پرسپولیس در این مورد هیچ پیشنهادی به من نداده و به طور حتم اگر اتفاقی بیفتد مسئولان پرسپولیس اطلاع‌رسانی خواهند کرد.»
 از درخشان می‌پرسیم که اگر به شما پیشنهاد بدهند قبول می‌کنید که در کنار مانوئل کار کنید و او می‌گوید: «فعلا که اتفاقی نیفتاده تا بخواهم در موردش حرف بزنم یا تصمیم بگیرم. اگر پیشنهاد بدهند مطمئنا روی آن فکر خواهم کرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها