کد خبر: ۷۱۲۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
اکبرپور در زندگي شخصي و ورزشي براي من مثل يک برادر است و در استقلال روزهاي خوبي با هم داشتيم .
رضا عنايتي مهاجم استقلالي مس کرمان هنوز در ليگ امسال گل نزده و جالب اينجا است که تيم او هم حتي يک امتياز کسب نکرده ولي رضا اميدوار است که همه چيز در بازي با استقلال عوض شود.

به نقل از گل در آستانه اين بازي تقابل اکبرپور و عنايتي جالب‌توجه خواهد بود. آن‌ها که دوستان صميمي هستند و در استقلال با هم همبازي بودند ‌، حالا بايد در مقابل هم قرار گيرند.اکبرپور گفته که عنايتي مي‌داند حساب اين بازي از ساير بازي‌ها جداست و نبايد به استقلال گل بزند. با اين حال رضا دوست ندارد در خصوص حر ف هاي اکبرپور حرف جنجالي بزند.

عنايتي مي گويد:«اکبرپور در زندگي شخصي و ورزشي براي من مثل يک برادر است و در استقلال روزهاي خوبي با هم داشتيم.من براي او هميشه آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم هيچ وقت دشمن شاد شود.حرفي هم که سياوش در مورد گل نزدن من زده به خاطر تعصبي است که به استقلال دارد.با اين حال من بازيکن مس هستم و فقط به گلزني فکر مي کنم.»

او در پاسخ سوال که آيا از امير قلعه نويي ناراحت نيستي و به سمت نيمکت استقلال مي روي تاکيد مي کند:« خير، او يک مربي حرفه‌اي است و هر مربي حق دارد بازيکني را انتخاب کند که به دردش بخورد.حتما من به درد قلعه نويي نمي خوردم و مشکلي از اين بابت وجود ندارد در ضمن دليلي ندارد به سمت نيمکت استقلال نروم.»

عنايتي در مورد تقابل با استقلال مي گويد:« استقلال هميشه پرقدرت است و امسال هم تيم بسيار خوبي دارد ولي ما تلاش مي‌کنيم تا از شرايط ميزباني استفاده کنيم. فقط اميدوارم در اين بازي استرس نداشته باشيم و هواداران مس هم تيمشان را تشويق کنند نه اينکه مثل بازي با نفت از دقيقه 40 جو را خراب کنند. حالا سعي و تلاش مي‌کنيم تا از اين وضعيت بيرون بيايم و اميدوارم بدشانسي هم دست از سرمان بردارد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها