کد خبر: ۷۰۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۷ آذر ۱۳۸۹

به گزارش  آتي نيوز، سلمان رشدي 63 ساله كه طي سالهاي پس از نگارش كتاب موهن خود، همواره در خفا زندگي كرده، اخيرا کتابي را نوشته و مدعي شده كه هدف از نوشتن اين كتاب، ابراز علاقه به پسرش بوده است.

رشدي گفته است كه تلاش دارد با اين كتاب، رفتارهاي بدي را که پدرش با او داشته و همواره به ياد آنهاست، با فرزندان خود نداشته باشم .

خبرنگار نشريه وال استريت ژورنال چاپ امريکا در ادامه گزارش خود، از رشدي پرسيده كه چگونه مي توانيد براي فرزندان خود در کنار تختشان هنگام خواب داستان هاي کودکانه بخوانيد در حالي که شما در شهر نيويورک در امريکا زندگي مي کنيد اما دو فرزندتان در لندن زندگي مي کنند؟!

رشدي همچنين با اشاره به اينكه از ترس اجراي فتواي امام روح الله (ص) سالهاست در خفا زندگي مي كند، گفته كه فعلا سرگرم حمايت از نويسندگان مبتكر (!) در جهان اسلام است.

سلمان رشدي پس از سالها زندگي مخفيانه و همراه با چندين محافظ در اروپا، چند سالي است به آمريكا رفته اما هنوز از ترس پاسخ قاطع مسلمانان به اقدام اهانت آميز چند سال گذشته وي، در ترس و وحشت زندگي كرده و حتي خانواده او نيز حاضر به زندگي در كنار او نيستند، لذا اكثر وقت خود را به خوشگذراني سپري مي كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها