کد خبر: ۶۹۸۲۱
زمان انتشار: ۰۰:۵۳     ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
بازپس گیری مدیریت راهبری باشگاه پرسپولیس از علی پروین، نخستین نشانه برای کاهش قدرت وی در مجموعه باشگاه پرسپولیس بود.
محمد رویانیان که پس از انتقادات تند علی پروین آنها را ناپخته دانست و از بیان این جملات از سوی علی پروین به شدت انتقاد کرده بود،روز پنج شنبه پس از جلسه با معاونینش در باشگاه پرسپولیس، پست ابداعی خود برای علی پروین را از وی پس گرفت تا عضو هیأت مدیره پرسپولیس متوجه قدرت اجرایی مدیرعامل باشگاه شود.
پس از این اقدام معنادار ،برخی نزدیکان مدیر عامل در محافل خبری مدعی شدند اگر پروین به رفتار خود در قبال مدیریت و سرمربی باشگاه ادامه دهد به زودی قدرت خود در باشگاه پرسپولیس را از دست می‌دهد تا همانند محمد پنجعلی از عضویت هیأت مدیره پرسپولیس نیز کناره گیری کند.گفته می‌شود رویانیان از طریق یکی از دوستان مشترکش برای پروین پیغام فرستاده حالا بازی مساوی است اما اگر دوباره حرکتی از سوی پروین صورت گیرد این بار وی ناچار به حذف پروین می‌شود.
هرچند این پیغام مدیرعامل به علی پروین در رسانه‌ها بازتاب زیادی نداشت، اما گفته می‌شود علی پروین به شدت از نوع برخورد محمد رویانیان ناراضی است، به همین دلیل تصمیم دارد ظرف روزهای آینده از کلیه سمت‌‌های خود در باشگاه پرسپولیس کناره‌گیری کند تا به این ترتیب دیگر مسؤولیتی در این مجموعه نداشته باشد.
برخی اخبار حکایت از این دارد که وی بابت رفتار حمید درخشان و افشین پیروانی به شدت دلخور است چون این دو پیش از این با تفکرات پروین موافق بودند اما پس از انتقادات تند پروین این دو عضو کمیته فنی پرسپولیس با چرخشی ناگهانی از مواضع مدیرعامل حمایت کردند تا مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تنها باقی بماند.
مدیر سابق راهبری که تصور می‌کرد با قبول مدیریت کمیته فنی پرسپولیس توان تصمیم گیری بالایی در امور فنی دارد حالا دریافته عملا هیچ اختیاری در این کمیته ندارد چون مدیرعامل باشگاه پس از اتفاق های اخیر اعلام کرده اگر بنا به تشکیل جلسه باشد ،او هم باید حضور داشته باشد! به همین دلیل پروین برای آن که ژست مدیریتی خود را حفظ کند تصمیم دارد از مسؤولیت خود کناره گیری کند تا مجبور نباشد به عنوان مدیر و رئیس دکوری کمیته فنی در باشگاه پرسپولیس باقی بماند.
برخی نزدیکان باشگاه پرسپولیس از استعفای قریب الوقوع علی پروین در روزهای آتی خبر دادند و مدعی شدند به زودی این اتفاق روی خواهد داد تا حاشیه‌ای جدید گریبانگیر مجموعه مدیریتی محمد رویانیان شود، البته گفته می شود رویانیان با آگاهی کامل از تصمیم جدید پروین گزینه مدیریت بعدی کمیته فنی را نزد خود معین کرده تا به محض کناره گیری پروین یک گزینه همراه با سیاست های خود را به عنوان مدیر کمیته فنی معرفی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها