کد خبر: ۶۹۲۳۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۳     ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
باخت تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در برابر تیم کم نام و نشان فجر سپاسی در لیگی که 32 هفته دیگر از آن هنوز باقی ماند، این قدر فاجعه نیست که علی پروین در برابر سرمربی پرتغالی این تیم موضع گیری شدید کرده و تلویحا خواستار برکناری خوزه شود و باید اصل ماجرا را در تمایل پروین برای بازگشت به نیمکت پرسپولیس جستجو کرد.

به گزارش بولتن نيوز وقتی خبرنگاران پس از باخت خانگی پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال به سراغ علی پروین رفتند، تصور نمی شد که وی چنین واکنش تندی را درقبال باخت این تیم داشته باشد و مستقمیا رودروی سرمربی سرخپوشان قرار بگیرد.

پروین در مقام رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس پس از شکست خانگی برابر فجر با انتقاد از مانوئل خوزه گفت: قبلا گفته‌ام و باز هم می‌گویم مربی خارجی به درد نمی‌خورد!

این واکنش تند در شرایطی از سوی علی پروین مطرح می شود که باخت به فجر سپاسی اولین باخت سرخپوشان تهرانی در فصل جدید لیگ محسوب شده و نمی توان از هم اکنون ارزیابی درستی نسبت به وضعیت آینده این تیم ارائه کرد زیرا خوزه در فاصله دو هفته مانده به لیگ، هدایت این تیم را برعهده گرفت و زمان زیادی می طلبد تا وی بتواند افکار تاکتیکی خود را در پرسپولیس پیاده کند، از طرفی با تغییرات زیادی که در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس رخ داد، هنوز هماهنگی لازم بین خطوط و بازیکنان ایجاد نشده است.

از این رو انتقادات پروین را نمی توان فنی دانست و باید از منظر دیگری به این ماجرا نگاه کنیم؛ پیش از شروع فصل زمانی که پروسه به توافق رسیده با سرمربیان خاجی پرسپولیس به گره خورد، محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس مدعی شد اگر با سرمربی خارجی به توافق نرسند، پروین روی نیمکت این تیم خواهد نشست، هر چند که به واسطه واکنش های منفی زیادی که نسبت به طرح این مساله به وقع پیوست، پروین در اقدامی نمایشی از سرمربیگری این تیم استعفا داد اما گویا رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تعارف رویانیان را که یک درصد نیز احتمال انجام شدنش وجود نداشت را جدی گرفته است.

با وجودی که باخت تیم پرسپولیس برای هواداران این تیم گران آمده اما حتی طرفداران تیفوسی نیز تغییر در کادر فنی پرسپولیس را نمی پسندند و در این میان به نظر می رسد علی پروین نیز باید از مواضع قبلی کوتاه بیاید، به ویژه اینکه رویانیان به طور حتمی از خوزه حمایت خواهد کرد.

اما در روي دیگر سكه بايد به عملكرد بد بازيكنان ميلياردي پرسپوليس نيز اشاره شود ؛ چرا كه اين بازيكنان ميلياردي و با ارزش در دو هفته ابتدایی ليگ بازي خوبي از خود نشان ندادند و جداي از تاثير سرمربي بر كيفيت بازي ؛ هر بازيكني نيز توانايي هاي فردي خود را دارد كه مسلما از بازيكنان ميلياردي پرسپوليس بيشتر توقع ارائه بازي خوب مي رود .

بنا بر اين گزارش به نظر مي رسد مديريت باشگاه پرسپوليس بايد تجديد نظري در نحوه مديريت بازيكنان و كادر فني داشته باشد چرا كه با اين وضع پرسپوليس وارد بحران خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها