کد خبر: ۶۷۷۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۷ تير ۱۳۹۱
در این فصل هم قائدتا این سریال ادامه خواهد داشت و در حالی که ما 18 تیم در لیگ برتر داریم، می توان چنین گمانه زنی کرد که حداقل 30 مربی تا پایان سال تجربه نشستن.....
کارگر نیوز، در فوتبال ایران این یک امر کاملا عادیست که تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ها از همین هفته های نخستین آغاز شود و تا واپسین هفته ها نیز تداوم داشته باشد. این آمار هم همواره در فوتبال ایران ثبت می شود که مثلا اولین تیمی که در یک فصل دست به تغییر مربی می زند کدام است و یا اینکه رکورد بیشترین تغییر مربی در یک فصل به کدام تیم تعلق خواهد گرفت.
 
در این فصل هم قائدتا این سریال ادامه خواهد داشت و در حالی که ما 18 تیم در لیگ برتر داریم، می توان چنین گمانه زنی کرد که حداقل 30 مربی تا پایان سال تجربه نشستن بر روی نیمکت تیم های لیگ برتری را پیدا خواهند کرد.
 
اما نکته جالب اینجاست که برخی از باشگاه ها در حالی که هنوز لیگ برتر آغاز نشده در فکر تغییر و تحولات کادر فنی خود می باشند. گویا مدیران این باشگاه ها با رعایت یکسری مسائل و انجام حساب و کتاب های خاص ناچار به حفظ مربیان فصل قبل شده اند و منتظرند که در همین هفته های نخست با تمسک به بهانه هائی تغییرات خود را در کادر فنی اعمال نمایند. از جمله یک باشگاه صنعتی و نسبتا ریشه دار در لیگ برتر.
 
بنا بر همین گزارش، مدیران این باشگاه صنعتی که چنین پیش بینی می شود که اعتماد زیادی به کادر فنی شان ندارند، در حالی که هنوز زنگ آغاز لیگ به صدا در نیامده با مجید جلالی که از جمله بزرگ ترین مربیان جا مانده از قطار لیگ برتر می باشد تماس گرفته و از وی خواسته اند که فعلا با هیچ تیمی قرارداد نبندد. گفته می شود که مسئولین این باشگاه می دانند که به احتمال قریب به یقین نخستین باشگاهی خواهند بود که تغییرات مدیریتی را در دستور کار خود دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها