کد خبر: ۶۷۶۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۶ تير ۱۳۹۱
روزی که علی دائی از مالکان جدید راه آهن خواست تا محمد حسن انصاریفر را از مدیرعاملی باشگاه راه آهن عزل نمایند و این اتفاق ظرف تنها چند ساعت رخ داد.....
کارگر نیوز، روزی که علی دائی از مالکان جدید راه آهن خواست تا محمد حسن انصاریفر را از مدیرعاملی باشگاه راه آهن عزل نمایند و این اتفاق ظرف تنها چند ساعت رخ داد، بسیاری چنین پنداشتند که علی دائی همچنان همان شهریار مقتدر فوتبال ایران است که در حوزه کاری خودش هر تصمیمی را که بخواهد اجرائی کند. اما با گذشت تنها چند روز از برکناری انصاریفر و انتصاب مدیرعامل جدید، مشخص شد که شهریار هم شهریارهای قدیم.... چرا که دیگر از آن اقتدار گذشته علی دائی خبری نبود.


 
به گزارش کارگر نیوز، هرچند علی دائی همچون گذشته و همیشه و کادر فنی مورد نظرش را به راه آهن آورد، اما او هرگز نتوانست در حیطه مدیریت این باشگاه افراد مورد نظر و مورد وثوقش در چارت مدیریت راه آهن وارد نماید تا جائی که حتی نزدیک ترین نفرات به علی دائی هم الان در باشگاه راه آهن در کنار او نیستند. نزدیکان به علی دائی معتقدند که وی در این باشگاه بسیار تنهاست و به همین دلیل نخواهد توانست مثل سالیان گذشته موفقیت کسب کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها