کد خبر: ۶۷۳۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۵ تير ۱۳۹۱
محمد يعقوبي سخنگوي شوراي هماهنگي هفته بزرگداشت استاد حميد سمندريان از انتشار كتابي براي يادمان اين هنرمند خبر داد.

اين كارگردان سينما به خبرنگار تئاتر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: شوراي هماهنگي هفته بزرگداشت ايميلي به نشاني yadman91@gmail.com درست كرده است و در نظر داريم تمام مطالبي را كه به ياد استاد حميد سمندريان نوشته شده يا نوشته مي‌شود در اين ايميل گردآوري كنيم و پس از آن تمام اين مطالب را در قالب يك كتاب همزمان با چهلمين شب درگذشت آقاي سمندريان منتشر كنيم.

اين هنرمند تئاتر اضافه كرد: از همه دوستان هنرمند، مطبوعاتي و همه علاقمنداني كه براي آقاي سمندريان مطلبي نوشته‌اند يا اگر دوست دارند به صورت اختصاصي مطلبي براي ما بنويسند درخواست مي‌كنيم تا يكشنبه آينده اول مرداد ماه مطالبشان را به اين ايميل بفرستند.

او همچنين از تغييراتي در برنامه هفته بزرگداشت خبر و توضيح داد: برنامه امروز (25 تيرماه) كه قرار بود در سراي اهل قلم برگزار شود لغو شده و به جاي آن برنامه بزرگداشت در دانشكده هنر و معماري دانشگاه آزاد برگزار مي‌شود.

به گفته يعقوبي اين برنامه ساعت 16 تا 18 امروز (25 تيرماه) در اتاق شماره 107 دانشكده نامبرده برگزار مي‌شود.

همچنين گرچه قرار بود روز سه‌شنبه برنامه ويژه‌اي با كارگرداني رضا حداد در فضاي باز تماشاخانه ايرانشهر برپا شود، برگزاري اين برنامه به شنبه آينده 31 تيرماه موكول شده است.

به گزارش ايسنا، مراسم يادبود حميد سمندريان فردا 26 تيرماه از ساعت 18:30 تا 20 در مسجد جامع شهرك قدس (غرب) برگزار مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها