کد خبر: ۶۷۳۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۵ تير ۱۳۹۱
بايد حضور پژمان منتظري مدافع ملي‌پوش استقلال را در قلب دفاع اين تيم قطعي بدانيم و اين بازيكن آنقدر براي قلعه‌نويي ارزش دارد كه او مي‌خواست بازوبند را به پژمان بدهد
سايت گل - استقلال تهران در شرايط ليگ برتر را آغاز مي‌كند كه امير قلعه‌نويي مدافع مياني در فهرست تيمش دارد كه البته از بين آنها فقط 2 نفر بازي خواهند كرد.
به گزارش سايت گل، هر چند استقلال امسال در 3 جام درگير است و اين موضوع منطقي به نظر مي رسد كه در هر پست چند بازيكن آماده داشته باشد ولي مطمئنا نيمكت‌نشيني ستاره‌هاي استقلال در فصل جديد بدون حاشيه نخواهد بود و قلعه‌نويي هم براي هر بازي نمي‌تواند بيشتر از 11 بازيكن را به زمين مسابقه بفرستد.
استقلال در پست دفاع مياني حنيف عمران‌، پژمان منتظري و اميرحسين صادقي را در اختيار دارد. نكته مهم اما اين است كه از بين اين 3 بازيكن فقط 2 نفر مي‌توانند بازي كنند و يكي از آنها معمولا بايد نيمكت‌نشين باشند. بايد حضور پژمان منتظري مدافع ملي‌پوش استقلال را در قلب دفاع اين تيم قطعي بدانيم و اين بازيكن آنقدر براي قلعه‌نويي ارزش دارد كه او مي‌خواست بازوبند را به پژمان بدهد. حالا بايد ديد امير از بين صادقي و عمران‌زاده كداميك را در كنار منتظري قرار خواهد داد.
اگر محروميت و مصدوميت را در نظر نگيريم، از بين حنيف و صادقي يك نفر بايد بيرون بنشيند و مطمئنا اين دو بازيكن طاقت نيمكت‌نشيني طولاني مدت را ندارند. شايد استفاده چرخشي از اين دو بازيكن يكي از راهكارهاي به حاشيه كشيده نشدن استقلال باشد و حالا بايد ديد قلعه‌نويي چه تصميمي خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها