کد خبر: ۶۵۲۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۴ تير ۱۳۹۱
مدیرعامل سپاهان در تماسی به فتح الله زاده گفته تحت هیچ شرایطی حاضر به عقد قرارداد با چنین بازیکنی نیست و او را قطعاً نمی خواهد.
جام نیوز، این خبر را یک منبع موثق و آگاه در باشگاه استقلال به رسانه ها داده است؛ خبری که شاید خوشایند بعضی ها نباشد و البته خیلی ها را هم خوشحال کند.
این فرد آگاه که نمی خواهد نامش فاش شود گفت: «حضور جباری در استقلال منتفی شد!» همانطور که طی روزهای گذشته نیز بارها نوشته بودیم استقلال و جباری به ته خط رسیده اند، این بازیکن نیز با پی بردن به این مسئله که دیگر جایی میان بازیکنان فصل بعد ندارد باب مذاکره با باشگاه مس کرمان را باز کرده است.
اینکه نرفتن جباری از استقلال تا چه اندازه به حقیقت بپیوندد مشخص نیست اما اکنون باشگاه استقلال نام او را از لیست بازیکنان فصل بعد حذف کرده است. علی فتح الله زاده هم در مصاحبه ای اعلام کرد: «جباری را در اختیار امیر قلعه نویی قرار داده ایم
از رودریگوتوزی، هافبک هجومی پرتغالی تیم تراکتور سازی تبریز به عنوان یکی از گزینه های جانشین او یاد می شود. به احتمال زیاد جباری برود این بازیکن که از ابتدای فصل نقل و انتقالات شنیده می شد در لیست قلعه نویی است، جذب خواهد شد. توزی شاید بتواند جانشین خوبی برای جباری باشد البته زندی، مبعلی و میثم بائو هم در پست این بازیکن بازی می کنند.
مدیر عامل باشگاه سپاهان در گفت و گویی کاملاً محرمانه با علی فتح الله زاده حرف های جالبی درباره شایعه حضور جباری در این تیم زده است.
در حالی که گفته می شد باشگاه سپاهان نیز خواهان جذب این بازیکن است اما رحیمی با فتح الله زاده تماس گرفته و به وی گفته: «حاجی ما با هم همکاریم و باید بعضی وقت ها هوای یکدیگر را داشته باشیم. اینکه می گویند جباری را می خواهیم چون به شما بی احترامی کرده است. بازیکنی که با مدیر عامل قبلی اش این کار ها را می کند حتماً با ما هم همین رفتارها را انجام می دهد
در این تماس رحیمی به فتح الله زاده گفته تحت هیچ شرایطی حاضر به عقد قرارداد با چنین بازیکنی نیست و او را قطعاً نمی خواهد.
این رفتار نوعی حمایت مدیر عامل باشگاه سپاهان از مدیر عامل باشگاه استقلال به حساب می آید.
اگر این خبر صحت داشته باشد بدون شک خیلی ها مهر تأیید می زنند بر رفتار مدیر عامل باشگاه سپاهان البته مدیر عامل باشگاه مس کرمان اصلا ًچنین افکار و عقایدی ندارد و به شدت خواهان جذب مجتبی جباری است. شاید اگر همه مدیران باشگاه ها مثل مدیر عامل باشگاه سپاهان بودند جباری جرأت نمی کرد یک هفته قبل در دفتر علی فتح الله زاده داد و قال کند و ساختمان را روی سرش بگذارد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کورس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۱
۰
۰
جباری مرد به تمام معنا است اشتباه نکنید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها