کد خبر: ۶۵۰۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۱۳ تير ۱۳۹۱
اعضاي تيم استقلال دومين روز برپايي اردو در کمپ گرين پارک را پشت سر مي گذارند. امير قلعه نويي که براي تماشاي فينال يورو راهي اوکراين شده بود شب گذشته به اردوي استقلالي ها برگشت و بلافاصله برنامه هاي تمريني را از مربيان اين تيم خواستار شد. اعضاي تيم استقلال از قلعه نويي در خصوص سفرش به اوکراين و جو مسابقه فينال يورو 2012 سوال مي پرسيدند.

* نکته جالب اين است که قلعه نويي به بازيکنان اعلام کرده تا سيم کارت‌هاي کشور ترکيه را خريداري نکنند تا با آرامش و به دور از حاشيه اردوي 10 روزه را پشت سر بگذارند.


*مسئولان تيم استقلال و امير قلعه نويي شب گذشته پيگير آخرين وضعيت مذاکره فتح الله زاده و جواد نکونام بودند. سرمربي استقلال پس از بازگشت از اوکراين با فتح الله زاده تماس گرفت و پيگير مذاکرات اين دو نفر شد.همچنين بازيکنان استقلال که در تيم ملي و باشگاه پاس همبازي نکونام بودند از حضور احتمالي وي ابراز خوشحالي کردند.


*سياوش اکبرپور در اولين جلسه تمريني تيم استقلال در نوبت بعدازظهر دچار آسيب ديدگي جزئي شد که با تلاش کادر پزشکي اين موضوع برطرف و اين بازيکن بدون مشکل در تمرين امروز شرکت کرد.


* فريدون زندي که در تهران دچار آسيب ديدگي از ناحيه مچ پا شده بود در دومين تمرين اين تيم در ترکيه شرکت کرد.البته زندي براي جلوگيري از تشديد مصدوميت سبک تر از ساير بازيکنان تمرين مي کند.


*آرش برهاني که در آخرين لحظات قرارداد خود را با استقلال ثبت کرده بود از شايعاتي که در خصوص دلخوري اش به خاطر مسائل مالي مطرح شده ناراحت بود.اين بازيکن آخرين نفري بود که بدون حضور مسئولان استقلال قراردادش را با استقلال ثبت کرد.


*جي لويد ساموئل که به تازگي قرارداد خود را با استقلال تمديد و ثبت کرده شايد امشب راهي ترکيه شود. البته ساک و وسايل اين بازيکن ارسال شده ولي ظاهرا اين بازيکن با مشکل مالياتي رو به رو شده و نمي تواند در اردوي آبي پوشان حاضر شود.  سفر اين بازيکن و همراهي او در ترکيه در هاله اي از ابهام قرار گرفته است.همچنين مسئولان استقلال در تدارک سفر رودريگو توزي به ترکيه هستند و اين بازيکن پس از دريافت برگه تسويه حساب راهي استانبول مي شود.


 *بازيکنان تيم استقلال صبح امروز از ساعت 12:30 به وقت محلي در سالن وزنه کمپ گرين پارک در حضور قلعه نويي تمرينات خود را پيگيري کردند. محور اين تمرين برنامه هاي بدنسازي بود و قرار است تمرينات تاکتيکي اين تيم از ساعت 20:30 به وقت ترکيه پيگيري شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها