کد خبر: ۶۴۶۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۱۲ تير ۱۳۹۱
منصور پورحیدری در خصوص این شایعه که قرار است سرپرست تیم داماش گیلان شود، اظهار داشت: چه کسی این خبر را داده است؟ من خودم چنین پیشنهادی نداشتم. البته به عابدینی علاقه مندم و به او ارادت دارم اما من در استقلال هستم و به تیم دیگری نمی روم. فوتبال تعطیل است و عده ای خبرسازی می کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه تصمیمی برای کمیته فنی استقلال دارد، عنوان کرد: منتظر هستم تا تیم بسته شود و سر قلعه نویی و فتح الله زاده هم خلوت شود. اصلا باید ببینیم تشکیل کمیته فنی به نفع باشگاه هست یا خیر. من بیشتر علاقه دارم که باشگاه بودجه ای را برای تیم های پایه هزینه کنار بگذارد. چون با این وضعیت نقل و انتقالات واجب شده که باشگاهی مثل استقلال سالی دو سه بازیکن از تیم های پایه خود استفاده کند. این یک نیازی است که در آینده لازم داریم.

مدیرفنی تیم استقلال در ارتباط با اظهارات فرهاد مجیدی علیه امیر قلعه نویی گفت: من این صحبت ها را نخواندم و شنیده ام. به هر حال کسی که حرفی می زند حتما خودش هم پاسخگو است. من وارد این مسائل نمی شوم. مجیدی بازیکن حرفه ای است و متعلق به استقلال است اما گاهی هم اختلاف سلیقه پیش می آید و شاید در ناراحتی حرفی زده باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها