کد خبر: ۶۳۱۹۱
زمان انتشار: ۰۰:۲۱     ۰۵ تير ۱۳۹۱
مهاجم لیبیایی پرسپولیس به مسئولان این باشگاه قول داده که به زودی به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.

به گزارش جام نیوز، ایمون زاید، مهاجم توانمند و گلزن باشگاه پرسپولیس که با جذب کریم انصاری فرد گفته می شد مورد توجه باشگاه استقلال قرارگرفته است به زودی به کشورمان بر می گردد و تمریناتش را با سرخ ها از سر خواهد گرفت. زاید برای حضور در مراسم عروسی خواهرش مدت ها پیش تهران را ترک کرد و طبق آخرین تماس هایی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته به آن ها قول داده است که تا جمعه این هفته؛ یعنی پس از پایان مراسم عروسی خواهرش به تهران برگردد.

پس از جذب کریم انصاری فرد گفته می شد زاید به احتمال زیاد از جمع سرخ ها جدا خواهد شد اما ظاهرا این بازیکن ایرلندی دوست ندارد پیراهن پرسپولیس را به این سادگی از دست بدهد و می خواهد این فصل نیز با حضور در خط آتش سرخ ها بدرخشد. زاید برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس دو رقیب جدی به نام های محمد قاضی و کریم انصاری فرد دارد اما شاید اساسا این دو بازیکن باشند که از بازگشت زائد به پرسپولیس می ترسند!

زاید سابقه هت تریک های زیادی را در پرسپولیس دارد از آن دسته مهاجمان غیر قابل پیش بینی فوتبال جهان به حساب می آید. بدون شک بازگشت زاید می تواند خط حمله پرسپولیس را از قبل هم خطرناک تر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها