کد خبر: ۶۲۹۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۴ تير ۱۳۹۱
 برادران عالمیان در مسابقات پینگ پنگ مراکش هم در رده امید و هم بزرگسالان برابر هم به میدان خواهند رفت.
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون پینگ پنگ، با پایان مرحله مقدماتی مسابقات پینگ پنگ اوپن مجارستان، ملی پوشان کشورمان موفق به صعود  به مرحله حذفی شدند.

در رده سنی زیر 21 سال نوشاد عالمیان سید یک بازی‌ها 3 بر صفر شومان از مصر را برد و نیما عالمیان نیز موفق شد 3 بر یک از سد کوئینتین پرادل از فرانسه عبور کند. در مرحله یک چهارم نهایی نوشاد و نیما عالمیان صبح امروز ساعت 10 به وقت محلی مقابل هم قرار خواهند گرفت. 

در بخش امیدهای زنان نیز مریم جلالی که در مرحله یک چهارم مقابل حریف مراکشی به پیروزی رسیده بود بعداز ظهر امروز برای راه یابی به فینال یک بازیکن دیگر از مراکش را پیش روی دارد.

در بخش بزرگسالان محمدرضا اخلاق پسند در دور نخست مرحله دوم موفق شد 4 بر صفر سالم الحسن از کویت را شکست دهد و به مرحله بعد راه یابد. اخلاق پسند امروز به مصاف میشل مارتینز از فرانسه می رود.

نیما عالمیان نیز با پیروزی 4 بر صفر برابر آگویدا از مراکش به دور بعد صعود کرد. در این مرحله نیما عالمیان ظهر امروز ساعت 12:15 به وقت محلی مقابل برادر خود نوشاد قرار می گیرد.

در بخش زنان نیز هر سه بازیکن کشورمان به مرحله بعد راه یافتند که طبق قرعه کشی انجام شده مرحله دوم مسابقات، ندا شهسواری ساعت 10:45 باید مقابل مریم جلالی قرار بگیرد و محجوبه عمرانی نیز با بنایوچ از مراکش مسابقه می دهد.

این مسابقات از روز دوم تیر آغاز  شده و فردا به پایان می‌رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها