کد خبر: ۶۳۰۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۴ تير ۱۳۹۱
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور ملی‌پوشان و غیبت انصاریفرد و رضایی و حضور نفراتی از جمله حسینی، ماهینی و گردان برگزار شد.
قدس آنلاین، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 9:30 دقیقه صبح در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شهاب گردان و مهرداد پولادی برای نخستین مرتبه در تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور در لیگ دوازدهم شرکت کردند.

در این بین شهاب گردان آخرین نفری بود که با آژانس سرتمرین حاضر شد!، ضمن اینکه کریم انصاریفرد و غلامرضا رضایی در این تمرین حضور نداشتند. کنعانی بازیکن تیم جوانان کشورمان هم به علت حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم، دیگر غایب سرخپوشان بود.

بر پایان این گزارش علی کریمی، مهدی‌ مهدوی‌کیا، سیدجلال حسینی، محمد قاضی، شهاب گردان، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، محسن بنگر، جواد کاظمیان، امیرحسین فشنگچی، علیرضا نورمحمدی، سامان آقا زمانی، حمید علی عسگر، محمد نوری، هادی نوروزی و افشین اسماعیل‌زاده در این تمرین حضور داشتند.

پیش از آغاز تمرین، محسن عاشوری مربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد. وی در صحبت‌های به نفرات جدید پرسپولیس گفت که مسئولیت سنگینی بر دوست دارند و باید تلاش کنند که در راستای اهداف این تیم گام بردارند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین از بازیکنان خواست حضور قدرتمندانه‌ای در تمرینات داشته و افزود:"کار سختی داریم اما برای رسیدن موفقیت به باید بیشتر تلاش کنیم."

پس از صحبت‌های عاشوری بازیکنان زیر نظر فرهاد چیذری مربی بدنساز تیم برنامه‌های آماده‌سازی را آغاز کردند. ضمن اینکه دکتر خانبانی و سعید شیرینی هم از حاضران در این تمرین بودند.

در این تمرین با نظر مسئولان باشگاه، بار دیگر هواداران اجازه حضور در سکوها را بدست نیاورده و حدود 50 هوادار حاضر در ورزشگاه درفشی‌فر، پشت درهای ایستاده بودند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها