کد خبر: ۶۳۰۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۴ تير ۱۳۹۱
سايت گل – جنگ رسانه‌اي علي فتح‌الله‌زاده و محمد رويانيان همچنان ادامه دارد و نكته جالب اينجاست كه استقلالي‌ها نسبت به خريدهاي پرسپوليس و هزينه‌هاي اين تيم معترض هستند.

منصور پورحيدري مديرفني استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در پاسخ به اين سوال كه آيا شما رفتارهاي فتح‌الله‌زاده و رويانيان را پسنيده مي‌دانيد مي‌گويد:«‌ مي‌خواهم سوال شما را طور ديگري جواب بدهم. استقلال از 2 سال قبل تيم خوبي بست و امسال هم اكثر نفراتش را حفظ خواهد كرد. يكسري كمبودها در تيم بود كه كادرفني جديد در حال برطرف كردن آن است و تيم ما بدون سروصدا كارش را شروع كرد. دو، سه بازيكن خارجي هم به استقلال اضافه مي‌شوند و ما نيازي نداريم كه سروصدا كنيم. در طرف مقابل اما پرسپوليس نياز به جذب بازيكن داشت چون بيش از 50درصد تركيب اين تيم تغيير كرد. با  اين حال من معتقدم درست كردن مسائل حاشيه‌اي چندان خوب نيست.»

پورحيدري ادامه مي‌دهد:« اگر حاشيه درست شود هواداران هم ناراحت مي‌شوند. به هر حال پرسپوليس الان پوئن خاصي دارد كه پول به اين باشگاه وارد مي‌شود و مطمئنا مديرعامل پرسپوليس مي‌تواند در مورد اين مسائل صحبت كند. استقلال با چراغ خاموش به حركت خود ادامه مي‌دهد و هواداران نبايد نگران باشند. ما پارسال تيم خوبي بستيم و امسال كمبودها را جبران مي‌كنيم و بالاخره مشكلات مالي هم حل خواهد شد.»

پورحيدري در پاسخ به اين سوال كه به نظر شما پرسپوليس از چه  منابعي هزينه مي‌كند مي‌گويد:« نمي‌توانم جواب اين سوال را بدهم چون اطلاعي ندارم ولي تا آنجا كه مي‌دانم رويانيان از شغل‌هاي خارج از فوتبال خودش به پرسپوليس پول مي‌آورد. حالا معلوم نيست كه اين پول بايد بازگردانده شود يا اينكه پرداخت قسمت ديگري از قراردادها برعهده مديرعامل بعدي خواهد بود يا مسائل ديگر كه شايد ما از آن بي‌خبر هستيم و رويانيان بهتر مي‌تواند پاسخ دهد.»

پورحيدري در پاسخ به اين سوال كه‌ آيا تكليف جباري براي ماندن يا جدايي از استقلال مشخص شده مي‌گويد:« خير اين موضوع هنوز مشخص نشده ولي گويا جباري و قلعه‌نويي با يكديگر صحبت كرده‌اند و من معتقدم آنها مشكل خاصي ندارند. از هواداران استقلال مي‌خواهم كه چندان نگران نباشند چرا كه ما تيم خوبي داريم. الان پرسپوليس مربي ندارد ولي ما 3 هفته است كه تمرين مي‌كنيم و اين يك امتياز مثبت است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها