کد خبر: ۶۲۲۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۳۱ خرداد ۱۳۹۱

خبرگزاري رسمي مصر (منا) اعلام كرد: طبق گزارش‌ها حسني مبارک، ديکتاتور مخلوع مصر در زمان ورود به يک بيمارستان نظامي در جنوب قاهره از نظر باليني مرده بوده است.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مبارک پس از اين‌که در بيمارستان زندان طره شوک الکتريکي دريافت کرد به بيمارستان معادي منتقل شد. 
 
به گفته يکي از مقام‌هاي زندان مصر، پزشکان ديشب پيش از انتقال مبارک به بيمارستان معادي براي احياي قلب وي به استفاده از شوک الکتريکي و وسايل کمک تنفسي متوسل شدند. 
 
بر اساس گزارش‌هاي پيشين، مبارک ۸۴ ساله به مشکلات تنفسي، فشار خون، افسردگي و ضربان قلب نامنظم مبتلا بوده و از ۲ ژوئن و همزمان با صدور حکم مجازات حبس ابد براي وي وضعيت سلامتي‌اش رو به وخامت گذاشته است. 
 
وي به جرم کشتار حدود ۹۰۰ معترض طرفدار دموکراسي در جريان انقلاب مصر در سال ۲۰۱۱ به حبس ابد محکوم شد. از زماني که مبارک براي گذراندن دوران محکوميتش به زندان منتقل شده است پزشکان چندين بار مجبور به استفاده از دستگاه تنفس مصنوعي براي وي شده اند.  
 
مبارک پيش از صدور اين حکم در يک مرکز درماني بين‌المللي در حومه قاهره بستري شده بود. اين مرکز درماني از سوي ارتش اداره مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها