کد خبر: ۶۲۰۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
کارت مربیگری سرمربی شهرداری تبریز که باوجود ممنوع الفعالیت بودن، به این تیم پیوست، صادر نخواهد شد.
مشرق، فراز کمالوند در زمره مربیانی بود که "ف.ک" نام گرفتند. این افراد به یک باره از رده اول فوتبال حذف شدند و راهی دسته های پایین تر شدند. البته، در این بین، یک گزینه بود که دیگر حق مربیگری در فوتبال ایران را ندارد که در پی ابلاغ نهادهای نظارتی، اکنون خارج از گود است.
در این بین، براساس اعلام هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال حرفه ای، این مربی در فصل گذشته با تعهد ویژه حق فعالیت داشته است. در این راستا، بایستی نشستی برگزار شود تا عملکردش در این مدت مورد بررسی قرار گیرد. در صورت احراز شرایط مورد نظر، می تواند در لیگ دسته اول فعالیت مجدد داشته باشد؛ اما به نظر می رسد چنین اتفاقی برای این مربی پر حاشیه طی نشده است.
براساس اخبار دریافتی، وی که به شکل ابهام برانگیزی مورد حمایت شهردار تبریز است، تا کنون مجوز فعالیت برای فصل پیشرو را دریافت نکرده. اینکه جلسه ای برای بررسی عملکردش برگزار شده یا نه، خبری به صورت رسمی مخابره نشده است؛ اما شواهد حکایت از آن دارد که کمالوند نمی تواند در تبریز فعال باشد و باید خانه نشین شود.
فراز کمالوند تلاش داشته تا با ورود شهردار و برخی مقامات تبریز، فضا را به شکلی طراحی کند تا کمیته مورد نظر در فدراسیون فوتبال تحت فشار قرار گیرد؛ اما به نظر می رسد نتواند روی نیمکت بنشیند و اقداماتش بیهوده بوده است.
در این بین، با توجه به اعلام رسمی فدراسیون در این باره، مسئولان این باشگاه نیز به احتمال فراوان به زودی باید به نهادهای نظارتی روند تا پاسخگوی این اقدام باشند چرا که مجبور به فسخ قراردادی هستند که از باطل بودن شرایطش آگاه بوده اند. این نیز با توجه به ارتزاق باشگاه از بودجه دولتی، تخلف به شمار می رود. در این بین، اصرار بر استفاده از چنین مربی، در نوع خود ابهام برانگیز و شائبه آمیز است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها