کد خبر: ۶۱۳۱۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
سرپرست باشگاه صبای قم در واکنش به صحبت‌های ویسی گفت: شاید من مدیر صوری و ظاهری باشم اما هیچ وقت سعی نکردم خودم را به جای مدیرعامل بارسلونا به مردم قالب کنم.

محسن رمضان‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صحبت های عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته صبا گفت: بعضی حرف‌ها و برخی آدم‌ها ارزش جواب دادن ندارند با این حال دو جمله می‌گویم. اول اینکه شاید من مدیر صوری و ظاهری باشم اما هیچ وقت سعی نکردم خودم را بجای "ساندرو روسل" مدیر باشگاه بارسلونا به مردم قالب کنم و سایز کفش، قد و آرایش موی خودم را هم از دیگران الگو بگیرم.

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد:  ضرب المثل "هنوز غوره نشده، مویز شده" حکایت افرادی است که برای بزرگ شدن عجله می‌کنند و در زمان بچگی ادای بزرگان را در می‌آورند. در مورد تصویر قراردادی که عبدالله ویسی منتشر کرد باید بگویم فقط متاسفم، تاسف از اینکه واژه مقدس صداقت بازیچه افرادی شده که با عوام فریبی و مظلوم نمایی به دنبال همراه کردن افکار عمومی هستند.

رمضان‌بیگی تصریح کرد: نشان دادن قرارداد مهم نیست، مهم‌تر این است که ثابت شود کجای قرارداد دستکاری شده و چه کسی این کار را انجام داده است. با این حال با اطمینان می‌گویم با مدارک مستند و مستدل، قسمت پایانی این سناریو را من می‌نویسم و ثابت خواهم کرد چه کسی حق می‌گوید و چه کسی با حقایق بازی می‌کند. باید در مورد حرف های ویسی به همین دو بیت شعر بسنده کنم:

گذشت دور زمستان شوخ چشم سفید / زغال برد از این قصه رو سیاهی را

هزار شکر که در آتش فضاحت سوخت  /کسی که کرد به پا آتش تباهی را

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها