کد خبر: ۶۰۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۱ آبان ۱۳۸۹
قائم مقام مركز پژوهش‌هاي مجلس با بيان اينكه پرونده سران فتنه پرونده مفتوح است اما تعجيل يا تاخير در محاكمه آنها صحيح نيست، گفت: محاكمه سران فتنه در شرايط فعلي ضروري است.
حسين نجابت نماينده مردم تهران و قائم مقام مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، گفت: از نظر بنده محاكمه سران فتنه در شرايط فعلي ضروري است اما فايده‌اي نخواهد داشت. پرونده سران فتنه پرونده مفتوح است اما اينكه در اين امر تعجيل يا تاخير شود، درست نيست.

وي افزود: يكي از بزرگان هم در اين رابطه مطرح كرد كه اين مسئله يك مسئله پرسر و صدا اما كم فايده است. لذا بايد صبر كرد كه جريان فتنه كاملا شفاف شده و هر كسي تعيين موضع كند.

قائم مقام مركز پژوهش‌هاي مجلس تصريح كرد: ممكن است عده‌اي در اين بين اشتباه كرده باشند، آنها بايد اشتباهات خود را جبران كنند اما اگر معاند بوده و پيگير فتنه هستند، بايد به آنها اجازه داد تا هيچ ابهامي باقي نماند.

نجابت اضافه كرد: بنابر اين پرونده سران فتنه باز است اما اينكه فتنه‌گران جلب شده و به پرونده آنها رسيدگي شود يا نشود، موضوعي قابل بحث است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۰۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
و اما آنچه در ذهن مردم هست وآزارشان می دهد اینه که دارند پرونده سازی می کنند و تمام روزنه های احتمالیِ دفاع از موضع شان را مسدود می کنند . واگر آنها خیلی بی حق بودند همان اول به آنها رحم نمی شد . خواهشمنداست پاسخی را برای مردم بگذارید تا سردرگم نشوند. ممنون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها