کد خبر: ۶۰۴۴۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱

از طرح مجتمع بزرگ توانبخشی جانبازان تهرانی در روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) رونمايي مي شود.

حسین هادیانی معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با  فارس اظهار داشت: پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بنیاد شهید که قرار است در محل آسایشگاه کنونی بقیة الله عجل الله تعالی فرجه الشریف ساخته شود، همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز «جانباز» رونمایی خواهد شد. 

وی افزود: این مجتمع عظیم که در مساحت 33070 متر مربع ساخته خواهد شد، شامل مجتمع ورزشی سرباز و سرپوشیده، مجتمع درمانی، مجتمع توانبخشی، مجتمع اسکان و آسایشگاهی، پارکینگ سرباز و سرپوشیده، رستوران، آمفی تئاتر و ... برای استفاده جانبازان است.

هادیانی این پروژه را متشکل از 4 ساختمان بزرگ خواند و تصریح کرد: ساختمان شماره یک در چهار طبقه به مساحت 5075 متر مربع خواهد بود که شامل کلینیک‌های تخصصی، فیزیوتراپی و هیدروتراپی، اروتز و پروتز، اورژانس، کارگاه‌های آموزشی و خدمات مشاوره خانواده است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ساختمان شماره 2 به مساحت 14320 متر مربع شامل نمازخانه، آشپزخانه، رستوران، استخر، پارکینگ مسقف و تأسیسات است که محل اسکان موقت جانبازان در طول اجرای پروژه نیز در این قسمت تعبیه شده است.

وی گفت: همچنین ساختمان شماره 3 به مساحت 2140 متر مربع است و شامل سالن چند منظوره (فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال)، سالن بدنسازی، سالن تیراندازی و مرکز تفریحی خواهد بود.

هادیانی خاطرنشان کرد: ساختمان شماره 4 نیز به مساحت 5645 متر مربع، سالن‌های اجتماعات و کنفرانس، کتابخانه و مرکز اینترنت و مرکز نگهداری کودکان را شامل می‌شود.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: کل مساحت ساختمان‌های این پروژه که کار ساخت آن آغاز خواهد شد، 28671 مترمربع است و ظرفیت اسکان هزار نفر را خواهد داشت.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها