کد خبر: ۵۹۳۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
علی رغم آن که بسیاری از این بدپوششی ها در جامعه وجود دارد از تمام خبرگزاری ها و سایت های خبری انتظار می رود تا در انتخاب تصاویر اهتمام بیشتری ورزیده تا رسانه های کشور خود باعث ترویج فساد در جامعه نشوند.
عصر امروز، طرح برخورد پلیس با بد پوششی، بد حجابی و مانکن های خیابانی که از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و قرار است با گرم شدن هوا و افزایش سفرها که افزایش بی حجابی ها را در پی خواهد داشت، به صورت جدی تر ادامه داشته باشد.
خبرگزاری ها و سایت های خبری به خوبی و در حجمی گسترده این طرح را پوشش دادند و ابعاد مختلف آن را به مردم اطلاع رسانی کردند.
اما در این میان برخی از دبیران سرویس عکس خبرگزاری های کشورمان در انتشار عکس های اجرای "طرح مبارزه با بدحجابی" کم دقتی کرده و بدون رعایت هرگونه "خط  قرمزی" عکس های نامناسبی را در خروجی سایت خود قرار دادند.
همانطور که از تصاویر مشخص است این افراد اغلب به دلیل کوتاه و نامناسب بودن مانتو و تنگ بودن شلوارشان با برخورد نیروی انتظامی مواجه شده اند و در حقیقت همین پوشش نامناسب و "بدن نمای" این زنان است که باعث تحریک جوانان می شود؛ پس بهتر آن است که دبیران سرویس عکس خبرگزاری ها تنها به شطرنجی یا به اصطلاح مات کردن "چهره" این افراد بسنده نکرده و بدن برخی از دستگیرشدگان که در عکس های گرفته شده جلوه مناسبی ندارد را نیز شطرنجی کنند.
در پایان علی رغم آن که بسیاری از این بدپوششی ها در جامعه وجود دارد و مردم هر روز با نمونه های واقعی آنها مواجه می شوند از تمام خبرگزاری ها و سایت های خبری انتظار می رود تا در انتخاب تصاویر اهتمام بیشتری ورزیده تا رسانه های کشور خود باعث ترویج فساد در جامعه نشوند.
لازم به ذکر است که استفاده از عکس های موجود در دو خبرگزاری بالا به هیچ وجه به معنای آن نیست که سایر خبرگزاری ها از این قاعده مستثنی هستند و دلیل عدم استفاده از تصاویر دیگر خبرگزاری ها عدم دسترسی به آنها می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بنده رو سیاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۷
شما گول نخورید مردم اهل بهشت . ما با شما به بهشت نمی ایم ما می خواهیم برویم وسط جهنم شمارا هم اونجا راه نمی دیم کل جهنم همه برای ما صاحب این عکسهاست شما برید جهاد بفرماید .
پاسخ
دوست بنده روسیاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
وقتی دروغ بگیم ازاین بهتر نمی شه بیبنم کجاها دروغ گفتیم
جدیدترین اخبار پربازدید ها