کد خبر: ۵۸۷۹۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
به بازیکن نفت ۴ برابر مبلغ قراردادش پیشنهاد داده‌اند
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: رویانیان مدیری ارزشی است اما مثل گذشته اشتباه لفظی داشته است.

منصور قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه محمد رویانیان گفته "برخی باشگاه‌ها که وضع مالی خوبی داشته و به صنایع نفت و دیگر صنایع وابستگی دارند، پیشنهادهای عجیب و غریبی به بازیکنان می‌دهند و این موضوع باعث شده، شاهد آشفته بازار و روند نامشخص جذب بازیکن باشیم"، عنوان کرد: باشگاه نفت تهران شاید تنها باشگاهی باشد که از نظر مالی بسیار شفاف عمل می‌کند و در دو فصل گذشته بیلان مالی و هزینه‌های خود را حتی در اختیار رسانه‌ها قرار داد. همچنین ما به طور کاملا اختیاری کتابچه مالی و هزینه‌هایش را در اختیار رئیس فدراسیون، رئیس سازمان لیگ و بازرسی کل کشور قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: در لیگ 90-91 باشگاه نفت فقط دو بازیکن در حد سقف قرارداد داشت و 3 بازیکن دیگر هم در حد 300 میلیون تومان قرارداد امضا کرده‌ بودند. مبلغ قرارداد سایر بازیکنان تیم نفت در حد 130 میلیون تومان بود.

قنبرزاده تصریح کرد: رویانیان یک مدیر ارزشی است اما تصور می‌کنم او اشتباه لفظی داشته که از باشگاه‌های نفتی نام برده و شاید بیشتر منظورش باشگاه‌های سایر صنایع بوده است. همانطور که همه رسانه‌ها می‌دانند ما تاکنون سه بازیکن گرفته‌ایم که میانگین مبلغ قراردادشان 220 میلیون تومان است و هر سه بازیکن روی هم در حدود 700 میلیون تومان با باشگاه نفت تهران قرارداد امضا کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران افزود: این سه بازیکن به اندازه یک بازیکن مطرح در فصل نقل و انتقالات قرارداد امضا نکرده‌اند. هر علاقمند به فوتبالی به خوبی می‌داند که قیمت بازیکنان شناخته شده در لیگ برتر چقدر است. باشگاه نفت آبادان هم تاکنون بازیکنی که در حد سقف قرارداد باشد را جذب نکرده‌ است. بنابراین تصور می‌کنم رویانیان این بار هم مثل دفعات گذشته اشتباه لفظی داشته است.

قنبرزاده در مورد مذاکره برخی باشگا‌ه‌ها با بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در اردوی تیم زیر 22 سال به فارس گفت: باشگاه نفت تهران در حالی مورد هجمه قرار گرفته که در اردوی زیر 22 سال برخی دلال‌ها به بازیکنی که با ما قرارداد سه ساله دارد 4 برابر مبلغ قراردادش پیشنهاد داده‌اند و حتی علی بیرانوند دروازه‌بان تیم امید را به دلیل اینکه با نماینده یکی از باشگاه‌های لیگ برتری و پرطرفدار مذاکره کرده بود در فهرست مازاد قرار دادیم. باشگاه نفت در یک سال اخیر 5 بازیکن به تیم ملی امید معرفی کرده است.

قنبرزاده اظهار داشت: می‌توانید در مورد دلال‌ها از علیرضا منصوریان سوال کنید. سرمربی تیم زیر 22 سال با رئیس سازمان فوتبال باشگاه نفت تهران تماس گرفت و گفت که دلال‌ها بازیکنان تیم نفت را وسوسه می‌کنند. با این حال باشگاه نفت مورد هجمه‌ای ناجوانمردانه قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها