کد خبر: ۵۶۲۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور به مناسبت سوم خرداد بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش پایگاه 598، در اين بيانيه آمده است: سوم خرداد، يادآوردلاور مردي و ايثار شهيدان، استقامت و پايداري ملت ايران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگي رزمندگان اسلام و اوج خداباوري و خلوص امام شهيدان ، خميني كبير است كه فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد كرد"

در توصيف عظمت رشادت‌هاي دليرمردان رزمنده ايران اسلامي در اين حماسه ماندگار، همين بس كه رهبر فرزانه انقلاب آن را نشان از حقيقتي بزرگ و مقدس دانسته و تاكيد نموده اند با پاسداشت ارزش هاي آن ، ريشه هاي ياس و نا اميدي را در ميهن اسلامي خشكاند و اراده جمعي را براي تحقق اهداف عاليه انقلاب به حركت در آورد و روحي دوباره در كالبد معنوي جامعه اسلامي دميد.

بي‌ترديد آزادسازي خرمشهر يك فصل به ياد ماندني از حماسه‌آفريني مرداني است كه با اتكا به قدرت الهي پاي به عرصه جهاد نهادند و با نمايش ايمان پولادين خود كه بر گرفته از تعاليم اسلام ناب محمدي(ص) است، حماسه‌اي جاويد را رقم زدند كه تمامي قدرتمندان متكبر و مغرور جهان را به حيرت وا داشتند.

پیروزی بزرگ فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 1361 بزرگ‌ترین میراث معنوی تاریخ معاصر ماست، فتح همه ارزش‌های معاصر انقلاب است. پیروزی شیرین و دلچسبی که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و عزت ملی ایرانیان محسوب شده و تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.

بازخواني و ترسيم روزآمد اين رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ (فتح خرمشهر) در برهه‌ای از تاریخ که جهاد علمی سرلوحه جامعه ما قرار گرفته و امسال مزین به نام «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی » از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است براي نسل‌ جوان، نوآور، خلاق، مخترع و مبتکر امروز انقلاب و آينده‌سازان واقعي اين سرزمين، الهام‌بخش در عرصه مقاومت در برابر هجمه‌های اقتصادی و سایبری است تا بار دیگر همه بيگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و ميهن اسلامي را مایوس کند.

در پایان سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران حماسه فتح خرمشهر، سوم خرداد، سالروز مقاومت و پیروزی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا و همه آحاد مردم کشور تبریک و تهنیت می‌گوید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها